Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har spart ut til din naturlige hårfarge og er mer fornøyd??

Er det ofte at fargen da blir kommunegrå, eller kan det faktisk bli okei?

Anonymous poster hash: c1b60...7a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan bli veldig fint, men det er noe dritt å faktisk vente på det :( Ettervekst er fælt. Du bør farge håret hos en frisør som er flink. Frisøren kan farge veldig likt din opprinnelige hårfarge, og da ser man ikke etterveksten :) La det vokse ut litt ettervekst, og dra til frisøren. Deilig å slippe hårfarging.

Anonymous poster hash: de0b5...950

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar😊Ja, nå er jeg så mektig lei. Føler aldri jeg blir fornøyd heller. Tenkte bare å la det gro jeg, og klippe jevnlig?

Anonymous poster hash: 4bcb1...bb4

Skrevet

Jeg er også dritlei. Klarer ikke spare men mulig jeg kunne bleket det lysere for så å spare. Farger det mellombrunt og er mørkblond/kommunegrå. Men så sliter bleking utrolig på håret og håret mitt er slitt og supertynt fra før....

Skrevet

JEG HAR SLUTTET! Herregud så deilig :) Etterveksten så jo litt kjip ut i fargen med det første, men når jeg fikk min naturlige farge litt lenger ut, er den jo egentlig mye finere! Mye mer naturlig fargespill osv., blir iblant spurt hvordan det har blitt farget, hehe.

Fremgangsmåten min var å la det vokse ut en god del ettervekst før jeg dro til frisøren, og så ba jeg min superdyktige frisør om bare å lage en fin "overgang" mellom de to fargene. Det er nå et par år siden, og nå er alt det fargede borte. Sparer masse tid og penger!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Noen som har spart ut til din naturlige hårfarge og er mer fornøyd??

Er det ofte at fargen da blir kommunegrå, eller kan det faktisk bli okei?Anonymous poster hash: c1b60...7a8

Jeg prøvde, men så ut som jeg ble så gammel. Fargen kommunegrå er så livløs og kler ingen. Jeg pleier bare å farge etterveksten. Kjedelig. Men kaster ikke bort penger på frisøren for dette, gjør det selv hjemme.

På sommeren blir jeg kjempe lys. På vinteren blir jeg merkelig mørk. Så det vil alltid være skille i håret, og det er ikke pent i det heletatt. Ikke som en ombre type. Det er jo grunnen til at jeg startet å farge håret...

Endret av Wonders
Skrevet

Prøvde å spare ut for noen år siden. Jeg hater ettervekst så jeg farget håret mitt mørkere med en gang, da ville det ikke bli så stor forskjell når min farge kom. Klarte å spare ut, men det var jo så grusomt stygt på meg. Ble likblek i huden, og det så konstant fett ut på drt mørke og slitt ut i tuppene da de bleiket seg selv naturlig.

Etter tre år falt jeg for fristelsen igjen, og har nå fått tilbake de lyse stipene mine. Fikk kommentarer med en gang på hvor mye bedre jeg ser ut. Men for et herk å fjerne ettervekst nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28, og ca 25% av håret mitt er helt grått så tviler på at jeg kommer til å slutte før jeg er mye eldre :(

Anonymous poster hash: 4dbd0...a8a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det tok litt over 2 år, og når jeg klippet bort det siste farget håret så var håret ikke så langt, over skuldrene. Syns det ble helt greit men farget det igjen etter noen mnd :P Men ikke den fargen jeg hadde før, jeg farget med en som ligner min egen. Minicolerasjon el hva det heter, som ikke skal være permanent men de er permanent på meg.

Anonymous poster hash: 1aef5...ad3

Skrevet

Ja! Ba frisøren om å farge en farge som var noenlunde lik min egen, slik at det ikke vistes så kraftig ettervekst... nå har jeg bare min naturlige farge og det er HERLIG!!!! :danse: Når jeg farget håret før så viste jo etterveksten etter 1 uke... masse penger ut vinduet.. tenk hvor mye penger vi sparer nå :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Mye mer naturlig fargespill osv., blir iblant spurt hvordan det har blitt farget, hehe.

Nå ble jeg nysgjerrig :) Kan du legge ut et bilde som viser fargespillet? Jeg skjønner om du ikke vil legge ut bile av ansiktet ditt, det ville ikke jeg heller gjort, men nærbilde av kun håret?

Anonymous poster hash: 64630...507

Skrevet

Kommunegrått har jo også vært i vinden ganske lenge. Selv er jeg også kommunegrå, men bleker det, er noe herk med den ettervekst, ja! Men jeg tenker at når jeg har penger til extensions, vil jeg ha min naturlige hårfarge tilbake, og eventuelt sette i et par ulike typer blonde striper :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser kommunegrå hår ut? Noen som har bilde?

Anonymous poster hash: 591b2...629
Skrevet

Kjæresten min har langt hår og har spart ut ca halve hodet håret. Ser ut som han har ombrelook! :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å farge håret for fem år siden og er utrolig fornøyd. Det er lysebrunt, litt mot kommunegrått. Men det er jo nesten ingen som har det nå for tiden, og jeg har fått mange komplemanger for hårfargen min.

Dessuten er det utrolig deilig å slippe å tenke på det, sparer mye penger osv. Best av alt syns jeg faktisk er at jo mer man sminker seg, farger håret osv jo høyere setter vi baren. Alle vil ofte være litt vakrere enn naboen og jeg har bare fått nok. Jeg går minst en dag i uken på jobb uten sminke og jeg elsker at jeg gjør små, kanskje nesten verdiløse saker for menneskeheten. Men at jeg senker kravene på meg selv, liker jeg å tro at kan bidra til at noen andre kan senke kravene på seg selv litt :-)

Anonymous poster hash: 6053f...46c
Skrevet

Ja, for ca. seks år siden. Vil heller ha mykt (selv om det kunne vært mykere, er litt tørt) langt hår, enn stivt, slitt hår. Finnes farger jeg ville kledd bedre, men jeg får heller godta den fargen jeg har. Og jeg synes det er fint å være litt ekte også, liker ikke tanken på at folk synes jeg ser bra ut hvis jeg har jukset for mye med utseendet.

Skrevet (endret)

Nå ble jeg nysgjerrig :) Kan du legge ut et bilde som viser fargespillet? Jeg skjønner om du ikke vil legge ut bile av ansiktet ditt, det ville ikke jeg heller gjort, men nærbilde av kun håret?

Anonymous poster hash: 64630...507

Såklart! Får ikke tatt et bilde akkurat nå, jeg har hestehale i dag skjønner du, hehe.. ;) Dette er fra ca en mnd siden, litt dårlig belyst men tror du skjønner sånn ca :)

Det er jo faktisk litt striper i det, og det gulner aldeles ikke så fort som det gjorde med farge i. Farge gir jo mye mer slitasje også, så jeg opplever at håret holder bedre på fukt nå og er mye mer "low-maintenance" :)

Endret av Maria.91
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet alt håret mitt med maskin og lot det vokse ut helt naturlig, jeg har nå min naturlige hårfarge som er mørk brun:)

Anonymous poster hash: 86dc2...348

Skrevet

Hvordan ser kommunegrå hår ut? Noen som har bilde?

Anonymous poster hash: 591b2...629

Det er det samme som mørk blond

Gjest Daenerys
Skrevet

Er det ikke bedre å farge hele håret i en farge tilnærmet lik din egen, så slipper man den sterke etterveksten? Det er i alle fall min plan når stripene skal bort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...