AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Hei! Nå kommer det et meget fortvilt innlegg her fra min sin side... Jeg har litt til overs på kroppen, spesielt på sidene! midjen min er smal, og selve magen er heller ikke så alt for stor, og pga. at midjen min er så smal, ser hoftene mine enda større ut! jeg har begynt å følge dette treningsprogrammet (http://www.loplabbet.no/nybegynnerprogram) , og har planer om å fortsette med de andre programmene som er etter det. Tror dere det fungerer med jogginga til syvende og sist? jeg har begynt å lagt om kosthold, og spiser ikke noe brødmat, veldig lite potet og pasta. koser meg såklart litt på helg, men jeg foretrekker heller en porsjon jordbær enn en godterskål. har dere noen tips til hvordan jeg kan få bort sideflesket? jeg skjønner at jeg må legge om kostholdet, det er jo punkt nummer en (derfor jeg nevnte litt kort om kostholdet også). Begynner å bli veldig frustrert, og da jeg skal flytte til neste sommer, har jeg en tidsfrist å holde meg til, for jeg begynner å bli lei av å være jenta med alt for dårlig selvtillit, og jeg vet at om jeg klarer å bli mer fornøyd med hoftepartiet/magepartiet, kommer resten av selvtilliten også. Veldig rotete innlegg fra min sin side, men håper dere forstår! evig takknemmelig til dere som tar dere tid til å svare, begynner å bli litt desperat her.. Anonymous poster hash: 76454...a46
Gjest Nanne70 Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Prøv styrketrening, de færreste av oss kan oppnå en stram kropp kun ved løping.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 flesket justeres i forhold til kaloriinntak, overskudd i kalorier gir mer flesk og muskler ved trening. Underskudd vil gi mindre flesk og mindre muskelbygging ved trening. Det er fint mulig å bli kvitt fett uten å trene, kun kosthold som vil fjerne uønsket flesk. Men det er best for helsen og utseende om det er muskler under for å forme en flott figur. Spiller ikke så mye rolle hvaslags aktivitet du gjør, men det er best å velge noe du liker å gjøre slik at trening er moro for din egen del og ikke et ork som kan gjøre at du hopper over økter eller ramler av helt. Det vil ta lang tid å bli kvitt flesket, om du bruker tiden du har til disposisjon vil det være høyst oppnålig. Med vanlig uflaks er det flesket du hater mest som vil forsvinne til sist, altså det som ligger på hoftene og magen. Anonymous poster hash: 3b00d...605
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Bruk treningsrokkering. Anonymous poster hash: c6641...928
Gjest tuppesjura Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Slenger meg på denne. Sliter ogdå med sideflesk, og det er okke så veldig pent. Har brukt rockering i noen uker nå i tillegg til 30 dagers mageprogram og øvrig trening (ca 8-10 timer i uka). Hvor lenge må en bruke rockeringen før en får resultater??
Inwe Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Du kan ikke punktslanke, og det er fryktelig dumt å trene styrke på bare en muskelgruppe. Jeg ville lagt inn 2-3 økter i uka (minst) med styrketrening for hele kroppen (enten i splitt eller helkropp). Vet fitnessbloggen har noe gode nybegynnerprogrammet. Er forresten tull at kardio er den beste måten å gå ned i vekt. Du blir ikke stram av kun kardio, men selvsagt om dette er noe du foretrekker er det bedre enn ingenting. Legg allikevel gjerne inn et par økter med styrke jeg har gått ned over 40kg ved kun styrketrening og intervaller. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har hatt stor suksess med Jillian Michaels' DVD 30 Day Shred. Sideflesket var det første som begynte å minke. Anonymous poster hash: 4f2c4...021 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Du kan ikke punktslanke, og det er fryktelig dumt å trene styrke på bare en muskelgruppe. Jeg ville lagt inn 2-3 økter i uka (minst) med styrketrening for hele kroppen (enten i splitt eller helkropp). Vet fitnessbloggen har noe gode nybegynnerprogrammet. Er forresten tull at kardio er den beste måten å gå ned i vekt. Du blir ikke stram av kun kardio, men selvsagt om dette er noe du foretrekker er det bedre enn ingenting. Legg allikevel gjerne inn et par økter med styrke jeg har gått ned over 40kg ved kun styrketrening og intervaller. Hvordan intervaller? Og hvor ofte trener du? Hvor lang tid tok det før du merket det på vekta/kroppen? Anonymous poster hash: 73985...937
Tullepia Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Hei! Nå kommer det et meget fortvilt innlegg her fra min sin side... Jeg har litt til overs på kroppen, spesielt på sidene! midjen min er smal, og selve magen er heller ikke så alt for stor, og pga. at midjen min er så smal, ser hoftene mine enda større ut! jeg har begynt å følge dette treningsprogrammet (http://www.loplabbet.no/nybegynnerprogram) , og har planer om å fortsette med de andre programmene som er etter det. Tror dere det fungerer med jogginga til syvende og sist? jeg har begynt å lagt om kosthold, og spiser ikke noe brødmat, veldig lite potet og pasta. koser meg såklart litt på helg, men jeg foretrekker heller en porsjon jordbær enn en godterskål. har dere noen tips til hvordan jeg kan få bort sideflesket? jeg skjønner at jeg må legge om kostholdet, det er jo punkt nummer en (derfor jeg nevnte litt kort om kostholdet også). Begynner å bli veldig frustrert, og da jeg skal flytte til neste sommer, har jeg en tidsfrist å holde meg til, for jeg begynner å bli lei av å være jenta med alt for dårlig selvtillit, og jeg vet at om jeg klarer å bli mer fornøyd med hoftepartiet/magepartiet, kommer resten av selvtilliten også. Veldig rotete innlegg fra min sin side, men håper dere forstår! evig takknemmelig til dere som tar dere tid til å svare, begynner å bli litt desperat her.. Anonymous poster hash: 76454...a46 Styrke hjelper, det øker muskelmassen og dermed fettforbrenningen. Fortsett med kondisjon og godt kosthold. Men viktigst av alt: øv deg på å elske den du er.
lillbilly Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 Bruk treningsrokkering. Anonymous poster hash: c6641...928 Skriver under på denne. Syns det gjorde veldig vondt til å begynne med, men det varer ikke lenge. Det er veldig effektivt!
Gjest Runforit Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Hei! Nå kommer det et meget fortvilt innlegg her fra min sin side... Jeg har litt til overs på kroppen, spesielt på sidene! midjen min er smal, og selve magen er heller ikke så alt for stor, og pga. at midjen min er så smal, ser hoftene mine enda større ut! jeg har begynt å følge dette treningsprogrammet (http://www.loplabbet.no/nybegynnerprogram) , og har planer om å fortsette med de andre programmene som er etter det. Tror dere det fungerer med jogginga til syvende og sist? jeg har begynt å lagt om kosthold, og spiser ikke noe brødmat, veldig lite potet og pasta. koser meg såklart litt på helg, men jeg foretrekker heller en porsjon jordbær enn en godterskål. har dere noen tips til hvordan jeg kan få bort sideflesket? jeg skjønner at jeg må legge om kostholdet, det er jo punkt nummer en (derfor jeg nevnte litt kort om kostholdet også). Begynner å bli veldig frustrert, og da jeg skal flytte til neste sommer, har jeg en tidsfrist å holde meg til, for jeg begynner å bli lei av å være jenta med alt for dårlig selvtillit, og jeg vet at om jeg klarer å bli mer fornøyd med hoftepartiet/magepartiet, kommer resten av selvtilliten også.Veldig rotete innlegg fra min sin side, men håper dere forstår! evig takknemmelig til dere som tar dere tid til å svare, begynner å bli litt desperat her.. Anonymous poster hash: 76454...a46 Nøkkelen er moderat underskudd kombinert med trening og kontinuitet. Hva er høyde og vekt? Om du er veldig slank så er kanskje tung styrke den beste løsningen fremfor kardio. Da vil du få mer balanse mellom muskler og fett.
Inwe Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Hvordan intervaller? Og hvor ofte trener du? Hvor lang tid tok det før du merket det på vekta/kroppen? Anonymous poster hash: 73985...937 Nja. Det varierer. Er veldig glad i 10X15 sek med 20 sek pause. Innimellom kjører jeg 30sek med 30 sek pause så mange ganger jeg orker. Kjører alltid intervallene etter en tung styrke økt, muskler øker forbrenningen og siden jeg fokuserer på styrke vil jeg være uthvilt når jeg begynner på den. Jeg merket resultater veldig fort, allerede etter 2-3 uker, men nå veide jeg 118 også, så da skal det ikke mye til. De 40kg har hovedsakelig forsvunnet på halvannet år, men jeg begynte for 3 år siden med å endre vaner
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Nja. Det varierer. Er veldig glad i 10X15 sek med 20 sek pause. Innimellom kjører jeg 30sek med 30 sek pause så mange ganger jeg orker. Kjører alltid intervallene etter en tung styrke økt, muskler øker forbrenningen og siden jeg fokuserer på styrke vil jeg være uthvilt når jeg begynner på den. Jeg merket resultater veldig fort, allerede etter 2-3 uker, men nå veide jeg 118 også, så da skal det ikke mye til. De 40kg har hovedsakelig forsvunnet på halvannet år, men jeg begynte for 3 år siden med å endre vaner Takk! Anonymous poster hash: 73985...937
Sillicious Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Kutt ut ALT AV sukker (da tenker jeg på godter, sjokolade, brus o.l). Da forsvant det hos meg, jeg er slank fra før, var bare akkurat det som manglet å få vekk da. Edit; og ja! Jeg trener styrke i tillegg, hele kroppen selvfølgelig. Kardio skal vel også funke bra, orket ikke det jeg da Endret 14. juni 2014 av Sillicious
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå