Gå til innhold

Hjelp til å finne en film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet ikke om dette er rette stedet å spørre, men jeg har lett etter en film i evigheter som jeg ikke kan finne..

Jeg husker ikke noe som har med tittelen å gjøre, og heller ikke hvilke skuespillere som spiller i den. Det er kanskje 6 år siden jeg så den, men tipper den kan være fra tidlig 2000 eller etter 1990.

Filmen handler om en slags militærbase hvor familier bor rundt om kring. Ett nytt par flytter inn i "basen". Mannen er hele tiden på jobb og kona blir venn med en nabo kone. Naboen har lenge blitt misbrukt av en med høyere makt i basen. (Vet ikke om det er generalen eller noe, men han er en slags sjef der)

Etterhvert klarer nabodama å lure kona til å bli kjent med "generalen" og han bestemmer seg for å misbruke henne istedet.

Husker ikke helt hvordan filmen slutter, men mener at kona ikke kommer seg unna generalen før det kommer enda en ny dame i basen, som hun også prøver å introdusere for generalen, slik at han skal misbruke henne istedet :P

Noen som har peiling på hvilken film jeg leter etter? Eller som har sett noe liknende ?

Blir veldig glad for svar :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...