AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Hvilket nettsted er billigst? ( er på utkikk etter en sånn lilla sjampo tilblondt hår)Anonymous poster hash: ac87b...c83
Påfugl Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er fornøyd med lookfantastic. Billig og rask levering
Gjest BabyBlue Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Feelunique :D Har forsåvidt også god erfaring med de to førstnevnte.
Gjest Clavel Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er fornøyd med Nordicfeel.no Kjøpte nylig denne sølvsjampoen der: http://www.nordicfeel.no/kategori/varemerken-for-ham/l/l-oreal/loreal-silver-3232
Wonders Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Kan dere komme med pris så vi kan sammenligne? Hva er smertegrensen på pris? Med eller uten frakt? Hvor lang tid tar shippingen på de forskjellige stedene?
Gjest Clavel Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Det er fri frakt hos Nordic feel. De gangene jeg har bestilt har det vel tatt 4-5 dager
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er fornøyd med Nordicfeel.no Kjøpte nylig denne sølvsjampoen der: http://www.nordicfeel.no/kategori/varemerken-for-ham/l/l-oreal/loreal-silver-3232 Ser at det er en norsk side. Dette betyr at man kan bestille pakker på over 200 kr? Anonymous poster hash: c2759...956
Gjest Clavel Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Ser at det er en norsk side. Dette betyr at man kan bestille pakker på over 200 kr? Anonymous poster hash: c2759...956 ja
Sphynx Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Hva med blivakker eller blush? Noen som har noe positivt/negativt å si om de?
Trollmor89 Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 Hva med blivakker eller blush? Noen som har noe positivt/negativt å si om de? Har veldig god erfaring med Blivakker, de har stort utvalg av shampooer og hårpleie til gode priser 1
Gjest Raptuza Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 Syns det er billig med frisørshampo på fragrancedirect.com og allbeauty.com. Men også av og til rimelig på feelunique og lookfantastic. Men absolutt billigst på de to førstnevnte, etter min erfaring. Av og til er det lurt å sammenligne de ulike nettbutikkene dersom man er ute etter et bestemt produkt eller produkttype. Plutselig kan der være et salg, rabatt eller kampanje som gjør at du får mye for pengene!
Gjest MissTajS Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Har veldig god erfaring med Blivakker, de har stort utvalg av shampooer og hårpleie til gode priser Jeg har overhodet ikke god erfaring med blivakker. Bestilte sjampo,balsam,hårkur,olje og andre ting. Produktene kan jeg si med 100% sikkerhet var falske. Det var en falsk lukt og konsistens på alt,så jeg returnerte alt. Fikk også fakturaene tilsendt for seint fra de,og mottok da purring fra deres betalingsselskap. Etterhvert gikk saken til inkasso,og jeg måtte kontakte både blivakker og collector (betalingsselskapet de bruker) jevnlig for å få løst opp saken. Det pågikk i 5 måneder før feilen ble rettet.. Jeg bruker feelunique og nordicfeel. Feelunique betaler deg tilbake det du legger ut for moms og toll når du mottar pakken og har også gratis sending til Norge. Nordicfeel har også gratis frakt,men de har mindre utvalg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå