AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Altså, nå er det bare to mnd siden bruddet, og jeg har hatt to helt forferdelige måneder! Eksen min har ikke funnet en ny, men jeg lager vanvittige tanker i hodet om dette. Føler meg gal som sitter å spinner på denne måten. Jeg kan se han for meg gå tur, leiende på en ny, at de koser seg sammen om kveldene, lager mat sammen, ler sammen, kysser, reiser på tur, besøker vennene våre, familien hans, som akkurat var min familie ;( At barna mine har det fantastisk med henne, at hun er en superfantastisk verdens beste stemor (noe som jo er positivt, MEN...)osv osv... Har jeg nå mistet forstanden? Det finnes jo ikke en ny dame en gang, og dette er altså min største frykt nå, at en annen skal få alt jeg ville ha, få livet jeg drømmer om, og at eksen kommer til å tenke 'oi, tenk at jeg var sammen med eksen min så lenge, når jeg kunne hatt det så fint som dette' At han skal elske henne enda høyere, at hun skal være min motsettning, være verdena beste kjæreste, oppmerksom og aldri mase, bare smile og gjøre fantastiske ting for han. Hjelpes, jeg er sprø! Tenker meg til situasjoner som ikke er realitet enda engang Men dere der ute som har opplevd dette, hvordan taklet dere det når eks (du vil være sammen med) fant en ny? Kommer man seg videre? Jeg blir rett og slett utrolig dårlig bare ved tanken, så hva med den dagen det faktisk skjer? *kvalmAnonymous poster hash: b0ac2...386
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Skjønner hvor du kommer fra da jeg har gått igjennom noe av det samme selv (i en mindre grad enn det du beskriver), men da synes jeg du skal heller tenke på hvorfor det ble slutt mellom dere til å begynne med. Dette hjalp meg mye ettersom jeg bare ble sittende og tenke på de gode minnene og hvor "fantastisk" han var, helt til noen minnet meg på at jeg egentlig ikke hadde det så bra i det forholdet, at VI ikke hadde det bra i det forholdet. Noe som også hjalp meg var å holde meg opptatt med trening, venner og familie Anonymous poster hash: 9b315...9fa
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 En problemtatikk som alltid er vondt. Har selv sittet med lingnende tanker. Men husk at en dag finner DU en som du gjør alle disse tingene med, som du elsker høyere enn alt. En som kanskje får deg til å tenke at du ikke forstår hvorfor du bekymret deg sånn Selvsagt føles det nok langt frem i tid, 2 måneder er ikke lang tid. Men kanskje det kan lette litt innimellom. Anonymous poster hash: 6c78d...6f5
Hejesiko Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Altså, nå er det bare to mnd siden bruddet, og jeg har hatt to helt forferdelige måneder! Eksen min har ikke funnet en ny, men jeg lager vanvittige tanker i hodet om dette. Føler meg gal som sitter å spinner på denne måten. Jeg kan se han for meg gå tur, leiende på en ny, at de koser seg sammen om kveldene, lager mat sammen, ler sammen, kysser, reiser på tur, besøker vennene våre, familien hans, som akkurat var min familie ;( At barna mine har det fantastisk med henne, at hun er en superfantastisk verdens beste stemor (noe som jo er positivt, MEN...)osv osv... Har jeg nå mistet forstanden? Det finnes jo ikke en ny dame en gang, og dette er altså min største frykt nå, at en annen skal få alt jeg ville ha, få livet jeg drømmer om, og at eksen kommer til å tenke 'oi, tenk at jeg var sammen med eksen min så lenge, når jeg kunne hatt det så fint som dette' At han skal elske henne enda høyere, at hun skal være min motsettning, være verdena beste kjæreste, oppmerksom og aldri mase, bare smile og gjøre fantastiske ting for han. Hjelpes, jeg er sprø! Tenker meg til situasjoner som ikke er realitet enda engang Men dere der ute som har opplevd dette, hvordan taklet dere det når eks (du vil være sammen med) fant en ny? Kommer man seg videre? Jeg blir rett og slett utrolig dårlig bare ved tanken, så hva med den dagen det faktisk skjer? *kvalmAnonymous poster hash: b0ac2...386 Her er linken til en blogg som hjalp meg å forstå hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde når det ble slutt med eksen: http://hektablogg.blogspot.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå