Gå til innhold

Klarer ikke å logge inn på mail-konto (windows)

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Nå klikker jeg litt i vinkel her... Jentungen fikk ny mobil i bursdagspresang, men for at hun skal kunne laste ned apper må jeg legge henne til "min familie" i windows.

Jeg har opprettet fire nye mailadresser til henne. Alle funker på mobilen hennes og hun kan både sende/motta mail. Men; når jeg skal knytte henne til min familie og jeg legger inn mail og passordet hennes, får jeg beskjed om at kontoen ikke eksisterer.

Skjønner ikke en dritt må jeg innrømme. Har forsøkt å tilbakestille passord ørten ganger også, men ingenting fungerer. Hotmail, gmail, live.... Nada. At mailen eksisterer VET jeg jo.

Ja, jeg har også forsøkt å endre fødselsdatoen hennes til 70-tallet, men det funker fremdeles ikke. Min mail gidder jeg ikke bruke på hennes telefon, for da synkroniserer telefonen mine kontakter til hennes i samme slengen.

Hjelp!! :(

Endret av Sobril
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som dere har telefoner med windows os? Jeg har ikke mye peiling på det men alle mailadresser har en "alternativ-adresse" du skriver inn i det du oppretter den. I tilfelle du har problemer med tilgang og slikt. Da kan du tilbakestille mailadressen ved å bruke den alternative adressen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...