AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Flere ting har til sammen gjort meg sjalu og usikker på om jeg kan stole på han. Det som gjør meg usikker: Han var tidligere gift, og var utro mot hun mange ganger, med flere forskjellige damer. Han og konen hadde omtrent aldri sex etter at de fikk barn og ble mer venner enn kjærester så den "forstår" jeg på en måte. Når han var singel innledet han et forhold til en gift kvinne og hadde jevnlig sex med henne, han kjente mannen hennes i jobb sammenheng. Han er FRYKTELIG sjalu til tider, bare jeg prater med kompisene hans kan han bli mistenksom og sur og det har han ingen grunn til å være, jeg har ikke gjort noe galt. På seg selv kjenner man andre? Jeg har "tatt" han i å sende sex- meldinger til en annen dame på facebook. Jeg gjorde det slutt, men ga han en sjanse til etter en haug med unnskyldninger. (Vi har mye sex så han kan ikke skylde på det). Han er veldig opptatt av sex. Disse tingene til sammen gjør meg usikker. Selv om noe er fortid. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: d425d...bee
Gjest alegria Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Nei, du kan ikke stole på ham. Edit: jeg ville aldri gjort det. Jeg mener... Seriøst, les innlegget ditt selv en gang til så skjønner du hva jeg mener. Endret 11. juni 2014 av alegria
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Nei du kan ikke stole på han! Om en mann har vært utro med noen synes jeg ikke det er en selvfølge at han gjør det igjen i ett nytt forhold. Men... han her, tross at dere har det bra, tross at dere har mye sex, leter etter spenning. Så nei! Du kan heller ikke stole på han!!! Og sannsynligvis kan du aldri gjøre det!Anonymous poster hash: d0421...cf6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 En mann som sender sexmeldinger til andre er ikke til å stole på. Dessverre:(Anonymous poster hash: 00646...ab0
Arianna Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Jeg hadde i alle fall ikke stolt på en sånn mann...
Cruulen Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Du kan stole på at han kommer til å svikte deg før eller siden
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Min gjorde dette sexmeldingtullet med en annen dame da vi holdt på. Jeg tilga han fordi han selv hadde avsluttet det noen mnd før jeg fant det ut. Det var på hans initiativ og han var ferdig med det. Hadde han gjort det samme etter vi ble sammen eller ikke sluttet før jeg oppdaget det så hadde det vært en helt annen sak. Anonymous poster hash: 18893...7b1
Tarsan97 Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Nei, han har ett psykologisk aspekt mot å holde på slik, i tileg til heroin avhengigheten som jeg tenker på det som, sex avhengighet, så lenge det er med "andre". Og høvle over en kollegas kone er ett slags tabu som selv de største kjeltringene pleier og overholde å holde seg vekk fra, for han er dette en erobring på bekostning av kollegaen. Det dreier seg alltså mye om å "ta" fra kollegaen like mye som å spre sine frø i annen manns reir, i tilegg til det sexuelle. Dette har jeg sett før. Det er ikke umulig og endre enn sånn person, men jeg tror nesten det må fagfolk på saken i så tilfelle. De historiene fra tegneserestripene til Fibek og Fia er og klassiske, Min kone forsto meg ikke, var ikke romantisk mere...osv. for og normalisere det han gjorde er unnskyld meg (uten å kjenne dere godt nok sier jeg det likevel), bare noe hel%#¤#es tull. Endret 11. juni 2014 av Tarsan97
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Nei, han har ett psykologisk aspekt mot å holde på slik, i tileg til heroin avhengigheten som jeg tenker på det som, sex avhengighet, så lenge det er med "andre". Og høvle over en kollegas kone er ett slags tabu som selv de største kjeltringene pleier og overholde å holde seg vekk fra, for han er dette en erobring på bekostning av kollegaen. Det dreier seg alltså mye om å "ta" fra kollegaen like mye som å spre sine frø i annen manns reir, i tilegg til det sexuelle. Dette har jeg sett før. Det er ikke umulig og endre enn sånn person, men jeg tror nesten det må fagfolk på saken i så tilfelle. De historiene fra tegneserestripene til Fibek og Fia er og klassiske, Min kone forsto meg ikke, var ikke romantisk mere...osv. for og normalisere det han gjorde er unnskyld meg (uten å kjenne dere godt nok sier jeg det likevel), bare noe hel%#¤#es tull. Det var ikke en kollega, men han har en relasjon til både mannen og kona i jobbsammenheng. Men enig i det du skriver. Jeg prøver å "unnskylde" han sex meldingene med at jeg har "holdt litt igjen" i forholdet vårt, ikke oss imellom, men med tanke på å flytte sammen, legge oss offentlig på facebook (hater facebook)., fordi det er barn inni bildet og tidligere forhold som røk fordi man gikk fort fort frem, jeg veldig forsiktig i begynnelsen ang. barna osv. Men alt dette har jeg fortalt og forklart han, så det burde jo ikke være noe unnskyldning at jeg ikke "gidder" å gå fortere frem? Ting som han har gjort har jo også holdt meg tilbake. Anonymous poster hash: d425d...bee 1
Gorgonzola Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Du kan ikke stole på menn. I følge kvinner er menn utro løgnere og drittsekker. Anyway - hvorfor gidder du/dere?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Du kan ikke stole på menn. I følge kvinner er menn utro løgnere og drittsekker. Anyway - hvorfor gidder du/dere? Javel? tror du at denne mannen er til å stole på? Anonymous poster hash: d425d...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå