Gå til innhold

Hvordan unngå å kaste bort tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en singel jente i 30-årene. Kom ut av et langvarig forhold for noen år tilbake og har ikke stresset med å møte noen ny. Jeg er ikke desperat,men savnet etter en kjæreste gjør seg stadig oftere gjeldende nå. Vil ha en som er seriøs.

Jeg har en relativt liten omgangskrets der de fleste er etablerte,og arbeidsplassen min er kvinnedominert.

På grunn av dette har jeg testet ut nettdating. Har inntrykk av at mange ikke er seriøse, seriedater mange ad gangen ,og at de lett klikker seg videre til neste kandidat etter en stund.

Hvordan skal man som jente 30+ klare å sile ut de som ikke er verdt å bruke tid på?

Hvile signaler/røde flagg gjør at dere går videre?

Anonymous poster hash: c5f15...e2e
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvis de er for smiskete, for lite interessert i meg som person, begynner å snakke om sex før man har møttes, eller generelt gir inntrykk av å kun være halvinteressert går jeg videre.

AnonymBruker
Skrevet

Som mann og tidligere nettdater må jeg bare svare deg: Ikke kast bort tiden din nettdate hvis du vil finne noen seriøse!

Jeg var seriøs, jeg prøvde en stund men gav opp. Og begynte å gjøre andre ting istede. Opp av sofaen og komfortsona, ut og treff folk på forskjellige arenaer jeg trivdes på og kunne vise hvem jeg er på en god måte. Og det funket! Traff mange flotte jenter, og etter hvert den jeg har fått et godt forhold med. Og hun med, samt flere andre har vært i lignende situasjoner og gitt opp nettdating.

Nettdating er nå så full av tilsynelatende seriøse menn som egentlig bare er ute etter å playe jenter at vi som er seriøse drukner i støyen av disse. Og dere jenter har ikke sjans til å enkelt skille oss fra hverandre heller, men risikerer i stede å ende opp desillusjonerte og avvise oss få seriøse som fortsatt finnes der.

Anonymous poster hash: e721f...214

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...