AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Huseier kikker tydeligvis i surfeloggen min og jeg har fått hørt fra annet hold at han kaller meg 'vg'. Som i at han tydeligvis synes jeg utleverer for mye på nett(jeg er ingen skravlekjærring i rl). Hva synes dere om det? Anonymous poster hash: 3ee4c...8fa
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Hvorfor lar du henne gjøre det?er ikke som om man kan hindre det akkurat når huseier sitter med nettdingsen ovenpå. Anonymous poster hash: 3ee4c...8fa
Gjest alegria Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 er ikke som om man kan hindre det akkurat når huseier sitter med nettdingsen ovenpå. Anonymous poster hash: 3ee4c...8fa Da må du jo si ifra. Det er jo uakseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Da må du jo si ifra. Det er jo uakseptabelt.ja for det hjelper Anonymous poster hash: 3ee4c...8fa
Gjest alegria Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 ja for det hjelper Anonymous poster hash: 3ee4c...8fa Har du prøvd? Skjønner ikke hva du får ut av å lure på hva folk mener om dette, tror nok de fleste synes det ikke er greit. Er vel heller bedre å gjøre noe med saken. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Men loggen ligger da på pc`n din og ikke modemet hun har i øverste etasje!!!! Anonymous poster hash: 2578f...974 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Jeg forstår ikke hvordan noen kan lese gjennom surfeloggen til andre uten å være på pcen ? Noen som kan forklare meg dette, ble jo noe skeptisk at det går ant. Ikke at jeg skjuler noe, men når en har husvert som har tilgang er det jo litt ekkelt? Anonymous poster hash: adc5b...b04 2
Cruulen Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 med mindre "huseier" er foresatte/verge og du ikke er myndig tviler jeg på at dette i det hele tatt er lovelig. Hvis du sier du ikke aksepterer det har de med å slutte. Og hvis de ikke slutter kan du jo alltids anmelde. Men det var uansett ikke dette du spurte om, du spurte hva vi synes så her er min mening: DET ER HELT BAK MÅL....
Hypnotica Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Huseier kikker tydeligvis i surfeloggen min og jeg har fått hørt fra annet hold at han kaller meg 'vg'. Som i at han tydeligvis synes jeg utleverer for mye på nett(jeg er ingen skravlekjærring i rl). Hva synes dere om det?Anonymous poster hash: 3ee4c...8fa Kan du ikke bare endre innstillingene til at surfeloggen ikke lagres? Da taster du inn nettsidene du skal på manuelt hver gang, men det er da jammen meg verdt det hvis andre sitter og snoker!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Jeg forstår ikke hvordan noen kan lese gjennom surfeloggen til andre uten å være på pcen ? Noen som kan forklare meg dette, ble jo noe skeptisk at det går ant. Ikke at jeg skjuler noe, men når en har husvert som har tilgang er det jo litt ekkelt? Anonymous poster hash: adc5b...b04 Det er forskjellige funksjoner på forskjellige type modemer og rutere, noen av de har sikkert dette innlagt, uansett går det ann å installere programvarer som "plukker opp" og viser den som måtte ønske det all trafikk som er på nettverket, hvilke maskin som går på hvilke nettside og hva som foregår på den nettsiden m.m. Det er ikke stuerent å drive på slik uten tillatelse men det er fult mulig å veldig enkelt. Anonymous poster hash: 95896...1bb 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Det er forskjellige funksjoner på forskjellige type modemer og rutere, noen av de har sikkert dette innlagt, uansett går det ann å installere programvarer som "plukker opp" og viser den som måtte ønske det all trafikk som er på nettverket, hvilke maskin som går på hvilke nettside og hva som foregår på den nettsiden m.m. Det er ikke stuerent å drive på slik uten tillatelse men det er fult mulig å veldig enkelt. Anonymous poster hash: 95896...1bb Okei. Nei følte jo ikke at dette var greit gjort av husverten i det heletatt.. Anonymous poster hash: adc5b...b04
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Jaja, får vel bare mobilsurfe og se etter et nytt sted å bo når det ikke er mulig å få noe privatliv. Kjedelig.Anonymous poster hash: 3ee4c...8fa
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 er ikke som om man kan hindre det akkurat når huseier sitter med nettdingsen ovenpå.Anonymous poster hash: 3ee4c...8fa Eh, jo.... Er du helt teknisk inkompetent? Anonymous poster hash: 89f80...80e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Det er forskjellige funksjoner på forskjellige type modemer og rutere, noen av de har sikkert dette innlagt, uansett går det ann å installere programvarer som "plukker opp" og viser den som måtte ønske det all trafikk som er på nettverket, hvilke maskin som går på hvilke nettside og hva som foregår på den nettsiden m.m. Det er ikke stuerent å drive på slik uten tillatelse men det er fult mulig å veldig enkelt. Anonymous poster hash: 95896...1bb Og svært ulovlig. Anonymous poster hash: 89f80...80e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Eh, jo.... Er du helt teknisk inkompetent? Anonymous poster hash: 89f80...80e jaAnonymous poster hash: 3ee4c...8fa
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Dette må jo være ulovlig, men hvordan er det teknisk mulig? Anonymous poster hash: b93a2...1f3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 jaAnonymous poster hash: 3ee4c...8fa Bruk det som kalles "start in private- visning" når du surfer. Anonymous poster hash: 89f80...80e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 jaAnonymous poster hash: 3ee4c...8fa Bruk det som kalles "start in private- visning" når du surfer. Anonymous poster hash: 89f80...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå