AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er ei jente på 18 år. Dritt lei av å være singel, ettersom at jeg har vært det hele livet. (Hadde selvfølgelig et par kjærester i barnehagen, men.. haha) Jeg har draget på guttene, og jeg har egentlig hatt veldig mange gutter etter meg. Men jeg er så lei av å være singel nå. Jeg har en i kikkerten, og vi har rotet litt på fest, men ikke noe mer. Og vi har ikke snakket noe etter festene heller.. Kleint. Han går på skolen min, men der er det jo flere tusen andre så det er ikke så lett å få kontakt med han. Hva skal jeg gjøre? Han er veldig sjenert og det er egentlig jeg og. Kunne aldri ha bare gått bort til ham liksom. Jeg kjenner ingen av vennene hans, så det her er jo egentlig litt problematisk! Anonymous poster hash: ead45...5c4
Gjest Steamboat Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg sier hei! Det var fint å treffe deg. Skal vi rusle samme vei, og ha det hyggelig sammen. Endret 11. juni 2014 av Steamboat
blondien Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 snakk med han på facebook, merker du at han er interessert kan dere avtale å finne på noe :-)
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Men det kan da ikke være så vanskelig å snakke med han Anonymous poster hash: 0fc77...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå