Gå til innhold

Hva betaler dere normalt for striper hos frisør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tok striper hos frisøren i dag - aldri gjort det før - og ble litt overrasket over prisen. Originalpris var 1500 kroner, men jeg fikk 200 i rabatt fordi det var lærling. Er en pris på 1500 vanlig? Dette var altså kun stripingen; ikke klipp. Var foliestriper.

Anonymous poster hash: 0d69c...e5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min frisør tar fra 1150 og oppover for striper. Jeg betalte ca. 1500 for foliestriper der for litt siden. Da fikk jeg mange tynne striper (i mitt ganske lange hår). Vet jeg kunne fått det en del billigere andre steder, men er også salonger som tar en god del mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg farget og stripet håret mitt betalte jeg mellom 600 - 700,-. Riktignok et par år siden,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For foliestriping tar vi rundt 1000kr der jeg jobber. Husker ikke prisen helt nøyaktig. Det er ikke så mye som 1500, men ikke under 1000 heller.

Prisene varierer jo veldig fra salong til salong da, og i store byer koster det gjerne mer virker det som. Nå vet ikke jeg hvor du bor da, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 kr for hettestriper, pluss evnt 100 kr ekstra for korrigering.

Foliestriper ca 800 kr, avhengig om det er en eller flere farger. Hadde aldri betalt 1500 kr kun for striper, og ihvertfall ikke 1300 kr for en lærling. Tror jeg betalte 6-700 kr for foliestriper hos lærling hos Auster på Storosenter i Oslo, 2,5 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg betalte 1300 kr for foliestriper i fjor. ble overraska over at det var så dyrt da jeg skulle betale, husker jeg. har tenkt å stripe det igjen, men da skal jeg gjøre det hos en rimeligere frisør siden jeg skal klippe meg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 800kr hos lærling her igår.

Holder på å skal ha det fra rødt-blondt så det ble ganske mange denne gangen i mitt lange hår.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg betalte 1250,- for hette-striping (maaange striper) og klipp :)

Anonymous poster hash: 50ced...017
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...