Chanchan Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 (plasserer denne i snikk-snakk, er bare et lite gledesutbrudd fra min side, hihi) Etter flere måneder med neglebiting og tårer er dagen endelig her!! Jeg har gått inn på UCAS nesten annenhver dag bare for å sjekke, bare for å være sikker, og fått avslag på avslag. Fire skoler synes ikke jeg var flink nok til å la meg studere illustrasjon og kunst hos dem. Den eneste som var igjen var drømmeskolen, skolen jeg aller helst ville inn på... Og i dag fikk jeg mail! Var helt sikker på at det bare var enda et avslag, og at jeg måtte forberede meg på et år på folkehøyskole... MEN JEG KOM INN!! Skolen ligger i London, ved Themsen, 25 min fra Oxford Street og rett ved OL-arenaen. Jeg har lyst til å gråte av glede! Det er et gedigent campus med kaféer, restauranter, butikker, biblioteker, parker og fritidstilbud. Jeg skal leve som i en TV-serie ÆÆÆ, jeg gleder meg til september!!! Drømmen går i oppfyllelse!! 10
Red-Ruby Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Ikke sjokkerende! Gratulerer!! Jeg ble faktisk utrolig glad av å lese dette,begynte å rydde rundt i huset fordi jeg ble litt hyper Jeg visste at du hadde det i deg ut i fra den ene tegningen liksom! Digger tegnestilen din Husk at jeg"spådde" dette når du bli berømt kunstner! Endret 11. juni 2014 av Red-Ruby 1
Chanchan Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2014 Takk dere! <3 Ikke sjokkerende! Gratulerer!! Jeg ble faktisk utrolig glad av å lese dette,begynte å rydde rundt i huset fordi jeg ble litt hyper Jeg visste at du hadde det i deg ut i fra den ene tegningen liksom! Digger tegnestilen din Husk at jeg"spådde" dette når du bli berømt kunstner! Ååå, så koselig å høre! Tusen takk!! 1
Jolene Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 GRATULERER SÅ MYE (caps lock er lov i dette tilfellet ikke sant?) 1
Chanchan Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2014 GRATULERER SÅ MYE (caps lock er lov i dette tilfellet ikke sant?) JAA!! 1
Chizue Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Gratulerer ^^, Jobber man hardt og står på så går drømmer i oppfyllelse ^_~ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå