Gjest Enhjørning Skrevet 11. juni 2014 #1 Del Skrevet 11. juni 2014 Så, velkommen til dagboken min. Trening har ikke vært så prioritert på lenge men etter jeg plutselig ble singel så trenger jeg jo litt mer å fylle dagene med Så, første innlegg kommer hvertfall litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 11. juni 2014 #2 Del Skrevet 11. juni 2014 Så, jeg kom meg faktisk ut idag. Tok en tur i den lokale lysløypa, er vel 3-4km med ulendt terreng og varmen var ikke noe særlig. Er skikkelig dårlig, hadde ikke spist siden mandag og både før og underveis så kastet jeg opp blod og blødde neseblod så jeg måtte ta meg pauser, men jeg kom meg gjennom! Åh, har ikke kjent meg så bra på lenge! :D Klarte også å spise litt etter å ha tatt meg turen og fått drukket masse vann. Tenkte å gjøre litt enkel yoga før jeg legger meg og God start på treningen hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2014 #3 Del Skrevet 14. juni 2014 Vil gjerne følge med i treningsdagboken din, så håper jeg det går bra her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 14. juni 2014 #4 Del Skrevet 14. juni 2014 Så koselig! jada. Har fått gjort litt yoga hver dag nå men er byfest og litt å gjøre så får ikke tatt en ordentlig økt. Skal på fylla 3dagen på rad nå men imorgen blir det en ordentlig tur! Tenkte å fikse sykkelen og sykle i noen timer, det trenger jeg nå! Bare håper det er fint vær så jeg kan ta med badetøy og bade underveis Sånn ellers har jeg fått opp appetitten litt. Spiser ikke mye men litt oftere enn før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2014 #5 Del Skrevet 14. juni 2014 Morsomt med byfest eller? Skjønner det blir litt å gjøre da, ja! Sykling er kjempegod trening, også deilig når det er så fint vær. Får håpe været holder seg så du får bade også. Jeg er skikkelig badenymfe, elsker å bade. Bra du har fått opp appetitten litt da hvertfall. Får håpe det bare går oppover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 15. juni 2014 #6 Del Skrevet 15. juni 2014 Jaa, snakket jo med deg om det Vel, idag så fikk jeg endelig trent igjen! Løp i lysløypa her og fikk opp farten for det både lynte og tordnet og jeg er livredd for sånt vær. Hehe. Fikk kjørt meg skikkelig.. Har også mer matlyst nå, så det er jo godt! Litt usikker på om jeg ønsker å skrive opp hva jeg spiser da jeg er redd for at det skaper mer fokus på maten for meg og det er litt dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. juni 2014 #7 Del Skrevet 16. juni 2014 Får spå lyn og torden hver gang man skal ut å jogge for å få en effektiv økt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå