AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Slik virker det ihvertfall...og jeg lurer på om noen andre her har erfart det samme? Om det skulle ha noe betydning er kroppstypen min ganske tynn.170/54,med en liten sprettrumpe fra før. Ville ha litt mer fylde og kastet meg derfor på dette 30-dagers opplegget. Er hittil kommet til 150 squats (dag nr.17). Forventer ikke mirakler på 30 dager men rumpa skal vel ikke bli flatere? Føler heller ikke noe stor forskjell i fasthet (var imidlertid ganske fast fra før av). Og jeg tror ikke jeg gjør øvelsene feil. Men jeg kjenner lite motstand og har så langt klart alle repetisjonene httil uten å ta pauser. Er det smart å bruke en vektstang i tillegg om det kjennes for lett? Og hvor mange kg.bør man i så fall ha på? Takknemmelig for svar. Anonymous poster hash: c1c7e...0ab
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 10-15 reps x 3 serier knebøy med kettlebells (hold med begge hender,strake armer og ha KB mellom beina. Legg gjerne til en øvelse nr 2 spesifikt for rumpe. Så må du huske kosthold! Du må legge på deg for å bygge muskler da er det bedre med mye protein og kalorier(lite fett). Du bør få i deg ca 110g protein per dag. Tilsvarer ca 4bokser tunfisk i vann Anonymous poster hash: 5f395...a95 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå