Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2004 #1 Skrevet 19. juni 2004 Ser det er mange som har møtt kjærseten sin på internett. Hvor lenge hadde dere chattet før dere møttes? Og chattet dere med flere samtidig? Møter jo ofte mange på nettet, og ikke lett å si hvem en trives med før en har møtt personen..... Bør en i såfall fortelle at en chatter med flere, eller tror dere at den andre sannsynligvis vet at han ikke er den eneste du chatter med?
Gjest Også gjest.... Skrevet 19. juni 2004 #2 Skrevet 19. juni 2004 I og med at dere har truffet hverandre på nettet - så vil jeg tro at andre automatisk "vet" at du chatter med flere.......... Tror nok det er vanlig! Jeg møtte en av mine chatte-venner live ca 3-4 mnd. etter vår første chatt. Da hadde vi hatt mange chatte-timer og telefonsamtaler. Vi bodde langt fra hverandre - og møttes i ferien. Det ble et kort møte -men en herlig befriende møte. Vi fant tonen med en gang - og skjønte at kontakten ville vedvare....... Ett år senere - etter mange chatte- og telefonmøter - hadde vi vårt første ordentlige treff...............et herlig treff........ Alt stemte Så dessverre kom en gammel flamme inn i hans liv igjen - og vårt initime forhold opphørte. Men vi har fortsatt kontakt - og han er idag en av mine beste venner. Èn jeg er 100% ærlig overfor - og vice versa. Vi hjelper hverandre med små og store sorger og gleder. Ønsker deg lykke til med din chatte-venn
Champagne Skrevet 19. juni 2004 #3 Skrevet 19. juni 2004 Min siste flamme har jeg møtt på internett. Dette er jeg ganke flau over og det er kun de nærmeste venninnene (og dere) som vet om det, jeg har sagt til alle andre at vi møttes på byen. Vi pratet på msn i et par dager bare før vi møttes, sende hverandre masse bilder og en haug med sms. Etter en flaske med vin på fest tok jeg motet til meg og traff han. Og det ble heltreff! Vi pratet hele natten og det var veldig koselig. Dette er en uke siden. Jeg vet ikke om vi blir kjærester men det er iallfall veldig deilig å ha en god søt gutt å ligge inntil om natten og kose med. Hadde aldri trodd jeg kom til å møte noen fra internett men det var verdt det!
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #4 Skrevet 19. juni 2004 Jeg traff min kjære på et chattested. Ingen av oss var ute etter å finne noen kjæreste, så vi snakket med mange på en gang. Jeg husker ikke helt hvor lenge vi chattet før vi traff hverandre, ikke særlig lenge, 2 mnd eller noe sånt. Vi traff hverandre på et treff for de som var på den chatten (altså ikke noe treff bare oss to), og det gav mersmak. Vi holdt kontakten og ble sammen et par mnd etter. Jeg tror ikke du trenger å si i fra om at du chatter med andre. Men hvis motparten gir inntrykk av at h*n tror det så kan du kanskje gi et lite hint.
Barbie Skrevet 19. juni 2004 #5 Skrevet 19. juni 2004 Jeg har ingen kontakt med menn på nett. Har imidlertid fått meg en nett-venninne, og vi skal treffes for første gang i kveld! Kjempespennende!
~sikka~ Skrevet 19. juni 2004 #6 Skrevet 19. juni 2004 Vi chattet på msn i 4 måneder (med headset og webcam) før jeg fløy over dammen og møtte ham. Jeg chattet med andre også samtidig, noe han også visste og gjorde selv. Men det var ikke noe flørtings med noen andre enn hverandre. Og vi er gift nå :D
Sarabi Skrevet 19. juni 2004 #7 Skrevet 19. juni 2004 Jeg møtte kjæresten min på nett. Jeg har vært aktiv spray bruker i masse år. Bare for gøy. Hadde ingen planer om å møte noen derfra, og ialfall ikke bli forelska.. Men så fikk jeg ei mld fra en som jeg hadde møtt en gang da jeg var 16.. Han kjente meg igjen på bildet, og jeg skjønte med en gang hvem han var. Vi sendte mld bare et par ganger, før jeg fikk nr hans. Jeg ringte han en dag jeg skulle ut, og han kom å møtte meg. Han blei med meg hjem (jaa.. første kvelden), og siden har han vært her. Dette er et halvt år siden... og det er de beste 6 mnd i mitt liv! Lykke til til dere andre som har møtt noen på nett! Klem Sarabi
Flowery Skrevet 19. juni 2004 #8 Skrevet 19. juni 2004 Møtte kjæresten min på nettet. Vi chattet og snakket i tlf i en mnd. før vi møttes. Det ble full klaff og vi skal gifte oss snart.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2004 #9 Skrevet 19. juni 2004 Traff min kjære på nettet. Vi diskuterte politikken i midtøsten og det var ikke noe sjekkeopplegg i det hele tatt. Likevel forelsket jeg meg der og da. Jeg visste ikke hvordan han så ut, hvor gammel han var eller hvor han bodde. Fikk tlf nr hans for å fortsette diskusjonen en annen kveld. Etter 3-4 uker traff vi hverandre i virkeligheten første gang. Det var helt magisk. Alt stemte. Siden jeg nylig hadde vært gjennom et samlivsbrudd, tok vi det rolig i starten. To år etter har vi det fortsatt fantastisk sammen. På dette tidspunktet hadde jeg også andre nettvenner som jeg av og til chattet med og sendte mail til. Dette var ingen hemmelighet. Det var greit for min kjæreste så lenge jeg ikke traff dem irl. Avsluttet likevel disse kontaktene. Ønsket heller å prioritere min kjære. Om man fortsetter å chatte med andre må man selv finne ut av i samråd med partneren. Det viktigste er å være åpen og ærlig om det, slik at det ikke oppstår misforståelser. Hvis man i utgangspunktet er usikker på hvor man har kjæresten, tror jeg dette kan forsterke usikkerheten. Jeg er så trygg på min kjæreste nå at jeg stoler 100% på han. Jeg ville derfor ikke oppfattet det som en trussel for vårt forhold om han chattet med andre. Forutsatt at det ikke er romantisk eller erotisk chat. Og en viktig ting. Velg et offentlig sted for første date. Man vet jo aldri.....Lykke til!
Gjest MrsL Skrevet 19. juni 2004 #10 Skrevet 19. juni 2004 Vi mailet frem og tilbake flere ganger per dag i 5 måneder før vi møttes. Siden den dagen vi møtte har vi vært sammen hver dag, kjøpt hus og forlovet oss og neste helg gifter vi oss :-)
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. juni 2004 #11 Skrevet 19. juni 2004 Jeg møtte min elskede på nettet. Vi chattet i 11 dager før vi traff hverandre ansikt til ansikt. Den 21 juni er det 4 år siden. Jeg trodde jeg aldri skulle bli så lykkelig som etter at jeg traff han.
nyibyen Skrevet 19. juni 2004 #12 Skrevet 19. juni 2004 Har prøvd det 2 ganger. Ville egentlig bare ha en venn å skrive til, men gutten insisterte på å møtes (begge gangene). Så tenkte jeg at det må vi vel, da, siden jeg nå først har begynt å skrive med ham. Det kunne jo være han var en "vanlig" og hyggelig fyr. ALDRI MER! Det var helt tragisk begge gangene. :hår:
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2004 #13 Skrevet 19. juni 2004 har truffet mange flammer på irc.. når man bor på et lite sted og har lokal chattekanal så er det fort gjort å møtes på byen og fortsette der chatting tar man ikke så seriøst (i begynnelsen), og man sitter ikke og tror at en person chatter og flørter KUN med en person om gangen..
nessi Skrevet 21. juni 2004 #14 Skrevet 21. juni 2004 Har møtt flere jeg har fått kontakt med på nettet, men bare fått full klaff en gang, og han skal jeg gifte meg med i september. Vi hadde bare sendt noen få meldinger til hverandre (en ukes tid) da jeg satt og var desperat fordi jeg ikke hadde noe å se Ringenes Herre (nr 1) med på kino (vennene mine hadde gått når det ikke passet for meg). Var egentlig ikke ute etter noe kjæreste, men siden vi hadde skrevet litt om bøker oli spurte jeg om han hadde lyst til å være med å se filmen. Vi møttes og det ble full klaff med en gang. Han flyttet mer eller mindre inn hos meg etter en uke.
Gjest Hei Skrevet 21. juni 2004 #15 Skrevet 21. juni 2004 Jeg la inn en annonse på et nettsted, og møtte flere stykker derfra. Jeg chattet aldri mer enn en eller to ganger, før jeg foreslo å snakke i tlf, og så møtes. Mange som ikke passet for meg, men EN traff meg midt i hjertet. Vi gikk rundt Sognsvann første gangen, og jeg ble betatt. Jeg fjernet annonsen min med en gang, for jeg konsentrerer meg kun om en. Til min store glede gjorde han det også. Vi ble snart kjærester, og nå har vi vært sammen i over et år. På et-års dagen kom han med en nydelig ring med mange mange diamanter, og sa han elsket meg. Han er det beste som har skjedd meg. Snille kjæresten min.
Gjest Persontreff.no Skrevet 21. juni 2004 #16 Skrevet 21. juni 2004 Jeg chattet ikke, men la inn kontaktannonse på et seriøst nettsted fordi jeg ville ha en kjæreste. Fikk mail fra flere, jeg svarte på et par av dem, og etter litt mailing ville de ha telefonnr mitt - så ble det litt telefonkontakt (vi bodde i hver sin ende av landet) selv om jeg visste at ingen av dem var noe for meg (men greit å skravle litt i tlf likevel). Så kom det mail fra drømmemannen - og han bodde i min by. Etter nesten førti mail på en uke skjønte vi jo at vi måtte treffes. Vi avtalte tid og sted uka etter (jula kom "i veien") - uten å ha snakka på tlf eller sendt bilder til hverandre. Kvelden før vi skulle møtes ble jeg så nervøs at jeg sendte mail og ba han ringe meg. Så prata vi et par timer på telefonen.... Møttes på torget dagen etter og siden har det vært oss to - i to og et halvt år nå. Jeg hadde vel slutta å maile med de andre før jeg gikk på blind-date og traff kjæresten min.
Gjest tusjen Skrevet 21. juni 2004 #17 Skrevet 21. juni 2004 Jeg traff samboeren min på "nettet"... Vi chattet 6 måneders tid. Først litt vennskapelig, men så ble det litt mere enn det. Vi skrev mailer stort sett hver dag og jeg ble kjempeforelsket Hadde ikke trodd det gikk ann hvis jeg ikke hadde opplevd det selv.. Vi møtte hverandre først etter at det hadde gått 6 måneder.. Det er 4 år siden første treff nå.. lykkelig tusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå