Gå til innhold

Hva er greia med tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, morro for 14åringer, det skjønner jeg. Men for voksne folk? Seriøst? Sitter dere å trykker bort de dere mener ikke er fine nok? :ler: Det er så tragisk!

Gå ut, møt folk og få deg et liv!

Tinder minner meg om listene vi skrev på ungdomsskola, hvor vi kun listet opp de peneste jentene.

Var en her inne på kg som skrev at "stygge" jenter hadde trykket x på han, og skjønte liksom ikke hvorfor. Noen tror tydeligvis at de er så alt for fine for noen andre. Ler meg i hjel av derre tinder greiene, og jeg skjønner virkelig ikke at voksne driver på med det tullet :ler:

Anonymous poster hash: 206b9...ca4

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ler av deg.

Anonymous poster hash: 84b03...783
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ler av deg.

Du er sikkert et tinder følger, og du er sikkert voksen. Tror ikke du ler. Tror du skammer deg til en viss grad.

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Deg om det, har truffet mange hyggelige menn gjennom tinder, og nå sannsynligvis en jeg vil beholde, så da får jeg heller være litt barnslig i dine øyne :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg er ikkje på Tider, men eg ser at det kan vera ein "nyttig" app til td åleineforeldre som ikkje har moglegheit å få barnevakt i tide og utide. Har du tenkt på at dei må sitja inne i si eige stove kvar kveld frå kl 19?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveipa sånn ca 50 gutter mot X før jeg skjønte at de "likte" jeg ikke:P

Men tinder/sukker/møteplassen kryr jo av gutter som har satt seg på utstilling..

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg er der, jeg har funnet min drømmemann, jeg tør bare ikke face han...!

Anonymous poster hash: f3f12...474
AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert et tinder følger, og du er sikkert voksen. Tror ikke du ler. Tror du skammer deg til en viss grad.

Angrer ikke et eneste sekund

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke folk på utstilling, kun personer som jeg har 30+ ting til felles med.

Anonymous poster hash: cd882...98a
AnonymBruker
Skrevet

På en måte har du rett i det du skriver. Men det er så vanskelig å bli kjent med folk på en naturlig måte at jeg tenker Tinder gjør det mye lettere. Og så er jeg en som bryr meg om utseende. Så jeg vurderer å melde meg inn der etter hvert.

Anonymous poster hash: 78ffd...825
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det er da mange som har møttes via tinder. Det er bare en annen måte å møte folk på... Her i Norge har vi jo ikke en datingkultur, og da blir det ikke så lett å møte folk.

Anonymous poster hash: 1e99d...02c
Skrevet

Ikke vær så dømmende, TS ;)

AnonymBruker
Skrevet

Appen er i alle fall buggy så det holder. Siste versjon er enda verre enn forige

Anonymous poster hash: da92d...41d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær så dømmende, TS ;)

Syntes det var på sin plass med litt dømming angående tinder nå :P

Det begynner og "ta litt av", og det virker i bunn og grunn ikke som om de fleste er der inne for å møte den store kjærligheten, selv om det kommer som unnskyldninger. Voksne synes det er morro og dømme utseendet til ukjente, og det er det tinder er for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...