philippa starck Skrevet 19. juni 2004 #1 Skrevet 19. juni 2004 Som mange av dere kanskje vet, har jeg min egen nettbutikk. Den er i grunnen ikke særlig bra (joda, jeg må innrømme det selv...Liker designet, men har ingen butikkløsning)) og jeg trenger noen tips til hva som frister dere når dere skal handle i en nettbutikk. Design, ryddighet, betalingsløsninger osv. Kom gjerne med noen linker til sider dere liker løsningen på, så jeg kan kikke litt. Trenger hjelp, nemlig!
Gjest Lea Skrevet 19. juni 2004 #2 Skrevet 19. juni 2004 Har inegn linker, men jeg liker at nettbutikker er oppdelt, slik at man slipper å se i gjennom en drøss med ting man ikke vil ha for å finne det man trenger. Hvis jeg hadde kommet til en nettbutikk som hadde 100 produkter på en side, så hadde jeg gitt opp med en gang.
Englepusen Skrevet 19. juni 2004 #3 Skrevet 19. juni 2004 Foretrekker de som er enkle og oversiktlige uten for mye dilldall. Ikke sånn at man må bla seg gjennom ørten sider for å finne det man leter etter. Og med forståelige kategorier. Fint om man kan få et stort bilde av varen også. Denne er nokså grei syns jeg: http://www.shops.no/butikk.asp?bid=1121
Gjest Ethereal Skrevet 19. juni 2004 #4 Skrevet 19. juni 2004 Det er viktig å ha søkemuligheter slik at man slipper å bla gjennom masse irrelevante sider for å lete etter det man vil ha. I tillegg er det lurt at fraktkostnader osv er opplyst om på en lettfattelig måte.
Grooo Skrevet 19. juni 2004 #5 Skrevet 19. juni 2004 Førsteintrykket betyr (nesten) alt for meg... Den siden man kommer til først må være ryddig og ordentlig, og den må inneholde noe. Hater index-sider som kun sier "Velkommen til xxx-bedrift, klikk HER for å komme inn på våre sider". Hvis man skal besøke en side mange ganger kan man ikke ha slike velkomst/infosider som blir irriterenede andre og tredje og ... gang man kommer dit.
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2004 #6 Skrevet 19. juni 2004 Jeg liker sånn det er på duft.no og lookfantastic.com, at man kan finne produkter ved å klikke på merke.. Synes lookfantastic.com er ett godt eksempel på hvordan jeg liker det...(lookfantastic får meg til å ville handle...) Clea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå