YoyoMa Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Har hatt Tinder-profil i 4 dager nå. Har 4 matcher så langt. en attraktiv og tre uattraktive. Søker bare på damer som er maks 16 km unna der jeg bor. Har alltid sett på meg som en alfahann når det kommer til dating. Jeg er ganske kjekk, har en gansk likandes personlighet offline (online er jeg nok litt aggressiv), men likevel får jeg nesten ingen matcher på Tinder. Har jeg bare innbilt meg at jeg er kjekk i alle disse år? Er jeg virkelig så uattraktiv at selv feite ekle purker på Tinder ikke gir meg hjerte?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Alfahanner pleier ikke å trenge Tinder/Sukker/Møteplassen.Anonymous poster hash: f3177...dcb 10
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Når du ser seg selv som kjekk, så er du sikkert det. Ingen stygge i Norge her Anonymous poster hash: 69e67...336
YoyoMa Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2014 Alfahanner pleier ikke å trenge Tinder/Sukker/Møteplassen.Anonymous poster hash: f3177...dcb Hvem sa jeg trenger? Jeg gjør det for selvbekreftelsens skyld
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 hvorfor trykker du på de du er uinteressert i? Anonymous poster hash: 848a1...1e1 4
niccoline Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Problem: Du omtaler damene på tinder som stygge purker.. Bad persona skinner gjennom mer enn du tror ser du.. Legg om holdningene dine du.. -Noe som aner meg ikke er gjort i en fei med deg.. Alfahann du liksom.. Wannabe heter det.. 11
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Har hatt Tinder-profil i 4 dager nå. Har 4 matcher så langt. en attraktiv og tre uattraktive. Søker bare på damer som er maks 16 km unna der jeg bor. Har alltid sett på meg som en alfahann når det kommer til dating. Jeg er ganske kjekk, har en gansk likandes personlighet offline (online er jeg nok litt aggressiv), men likevel får jeg nesten ingen matcher på Tinder. Har jeg bare innbilt meg at jeg er kjekk i alle disse år? Er jeg virkelig så uattraktiv at selv feite ekle purker på Tinder ikke gir meg hjerte? Du virker som en veldig hyggelig fyr. Anonymous poster hash: 3075e...a5b 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Har hatt Tinder-profil i 4 dager nå. Har 4 matcher så langt. en attraktiv og tre uattraktive. Søker bare på damer som er maks 16 km unna der jeg bor. Har alltid sett på meg som en alfahann når det kommer til dating. Jeg er ganske kjekk, har en gansk likandes personlighet offline (online er jeg nok litt aggressiv), men likevel får jeg nesten ingen matcher på Tinder. Har jeg bare innbilt meg at jeg er kjekk i alle disse år? Er jeg virkelig så uattraktiv at selv feite ekle purker på Tinder ikke gir meg hjerte? Se det positive i det at det kan bare gå oppover fra nå av ...det er det som er det fine med oppoverbakker .. Du må ikke bli skuffa over dem som ikke ser dybden i deg og din personlighet...så er ikke noe å "feel down" for ..deres tap ikke ditt først og fremst Anonymous poster hash: 19507...dc2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Har jeg bare innbilt meg at jeg er kjekk i alle disse år? Er jeg virkelig så uattraktiv at selv feite ekle purker på Tinder ikke gir meg hjerte? Spørsmål 1: Ja, det har du. Spørsmål 2: Ja det er du. Anonymous poster hash: 5f45f...2fe 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Legg gjerne ut bilde her, så kan vi bedømme på ærlig vis. Jeg er ikke på Tinder. Anonymous poster hash: 7019c...453 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Om en fyr står i bar overkropp på bildet og poserer med tatoveringene sine, hjelper det ikke om han er kjekk. Det er bare turn-off. Anonymous poster hash: 7019c...453 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Dessuten tviler jeg på at alle damene med mindre pent utseende trykker på alle de kjekke. De skjønner vel at de ikke har sjans, og sikter seg nok heller ut menn med middelmådig utseende. Om det er noen trøst. Anonymous poster hash: 7019c...453 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Dessuten tviler jeg på at alle damene med mindre pent utseende trykker på alle de kjekke. De skjønner vel at de ikke har sjans, og sikter seg nok heller ut menn med middelmådig utseende. Om det er noen trøst. Anonymous poster hash: 7019c...453 Jeg holder meg langt unna selv etter at jeg fant ut at de aller fleste der er useriøse og ekstremt opptatt av utseendet. Hilsen kvinne. Anonymous poster hash: 5f45f...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Om en fyr står i bar overkropp på bildet og poserer med tatoveringene sine, hjelper det ikke om han er kjekk. Det er bare turn-off. Anonymous poster hash: 7019c...453 I agree, i hvertfall hvis det tatt foran et speil Anonymous poster hash: 69e67...336 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Har hatt Tinder-profil i 4 dager nå. Har 4 matcher så langt. en attraktiv og tre uattraktive. Søker bare på damer som er maks 16 km unna der jeg bor. Har alltid sett på meg som en alfahann når det kommer til dating. Jeg er ganske kjekk, har en gansk likandes personlighet offline (online er jeg nok litt aggressiv), men likevel får jeg nesten ingen matcher på Tinder. Har jeg bare innbilt meg at jeg er kjekk i alle disse år? Er jeg virkelig så uattraktiv at selv feite ekle purker på Tinder ikke gir meg hjerte? Hjelper ikke å være kjekk i virkeligheten hvis ikke bildene dine er gode. Så da er spørsmålet: er bildene dine gode? Anonymous poster hash: 67cfb...7a3
OppNedPåAlt Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Jeg foreslår du poster bildene dine her, så skal du få høre sannheten
YoyoMa Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #17 Skrevet 11. juni 2014 hvorfor trykker du på de du er uinteressert i? Anonymous poster hash: 848a1...1e1 Jeg vil ha flest mulig matcher. Interessert i å se hvor mange damer som synes jeg er kjekk. Fikk min femte match for noen min siden
YoyoMa Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #18 Skrevet 11. juni 2014 Hjelper ikke å være kjekk i virkeligheten hvis ikke bildene dine er gode. Så da er spørsmålet: er bildene dine gode? Anonymous poster hash: 67cfb...7a3 Er normale selfies... Jeg foreslår du poster bildene dine her, så skal du få høre sannheten Tør jeg ikke av fare for å bli gjenkjent....
Gjest Idollet Skrevet 11. juni 2014 #19 Skrevet 11. juni 2014 Har hatt Tinder-profil i 4 dager nå. Har 4 matcher så langt. en attraktiv og tre uattraktive. Søker bare på damer som er maks 16 km unna der jeg bor. Har alltid sett på meg som en alfahann når det kommer til dating. Jeg er ganske kjekk, har en gansk likandes personlighet offline (online er jeg nok litt aggressiv), men likevel får jeg nesten ingen matcher på Tinder. Har jeg bare innbilt meg at jeg er kjekk i alle disse år? Er jeg virkelig så uattraktiv at selv feite ekle purker på Tinder ikke gir meg hjerte? At du prater om alfahanner er i seg selv en grunn til å tro at en ikke er særlig attraktiv. 3
YoyoMa Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #20 Skrevet 11. juni 2014 At du prater om alfahanner er i seg selv en grunn til å tro at en ikke er særlig attraktiv. At du har Luke Skywalker som profilbilde er god nok grunn til å tro at du er en stygg nerd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå