AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Som var hans søster ? Anonymous poster hash: aed4a...718
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Altså.. hvorfor skulle han ha gjort det?Anonymous poster hash: 959da...5d9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Altså.. hvorfor skulle han ha gjort det?Anonymous poster hash: 959da...5d9 Lite og finne på? Jeg ser vi har to politikere her. Jeg antar dere er det siden dere ikke kan svare ja eller nei Anonymous poster hash: aed4a...718
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Om mann har da delt dobbeltrom med søstera masse. De dro mye på ferie sammen mens de begge var single studenter. Tror ikke det blir så forskjellig fra at jeg deler den med min søster.Anonymous poster hash: 286f9...19c
Gjest Malanthor Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 To politikere meg i ræva. Du prøver åpenbart og være morsom med og skrive slik. Videre gir du absolutt ingen innformasjon som gjør det mulig og svare på det her. Insinuerer du at de har seg liksom? Går ikke an og bare svare ja og nei på det her basert på hva du skriver. Det burde du forstå. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Jeg ser vi har to politikere her. Jeg antar dere er det siden dere ikke kan svare ja eller nei Anonymous poster hash: aed4a...718 kommer an på situasjonen. sove sammen når man er voksen er jo rart. broren min har lå i senga sammen med meg og sønnen min å leste eventyr for sønnen min. ikke noe rart i. Sier ikke det er no sexuelt med å sove sammen med søsken, men jeg synes det er rart. Anonymous poster hash: 959da...5d9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 kommer an på situasjonen. sove sammen når man er voksen er jo rart. broren min har lå i senga sammen med meg og sønnen min å leste eventyr for sønnen min. ikke noe rart i. Sier ikke det er no sexuelt med å sove sammen med søsken, men jeg synes det er rart. Anonymous poster hash: 959da...5d9 Hva med utroskap vi vet jo alle at menn vil ha sex med alt som går på 2 bein og i noen tilfeller 4 bein Anonymous poster hash: aed4a...718
Gjest Malanthor Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Hva med utroskap vi vet jo alle at menn vil ha sex med alt som går på 2 bein og i noen tilfeller 4 bein Anonymous poster hash: aed4a...718 Voks opp a. Har du sett for mye på game of thrones eller noe? Hvis du prøver og insinuere at menn generellt sett ville hatt seg med søsteren sin så kan du dra til helvete. 3
Anglofil Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Så lenge det er hans søster så er det helt greit. Dog litt merkelig må jeg innrømme. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Voks opp a. Har du sett for mye på game of thrones eller noe? Hvis du prøver og insinuere at menn generellt sett ville hatt seg med søsteren sin så kan du dra til helvete. Så tøff du er som slenger dritt på nette. Anonymous poster hash: aed4a...718
Fortunatus Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Jeg kunne fint delt dobbeltseng med min egen bror så hvorfor ikke?? Hos oss er det helt normalt :-)
Gjest Malanthor Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Så tøff du er som slenger dritt på nette. Anonymous poster hash: aed4a...718 Jeg er ihvertfall ikke like dum som deg.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Hva med utroskap vi vet jo alle at menn vil ha sex med alt som går på 2 bein og i noen tilfeller 4 bein Anonymous poster hash: aed4a...718 Hva med utroskap vi vet jo alle at menn vil ha sex med alt som går på 2 bein og i noen tilfeller 4 bein Anonymous poster hash: aed4a...718 Å sove i samme seng er ikke nødvendigvis noe sexuelt. Men jeg ser på det som unormalt. Jeg ville verken sovet sammen med noen av brødrene mine eller kompisene mine. Heller ikke søstrene mine eller jente venner. Nå er jeg ikke redd min mann skal være utro mot meg da. Og skulle han finne på å være utro så tar vi der problemet da og ikke nå. Anonymous poster hash: 959da...5d9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 Ja, det er: -ikke noe for meg å godta eller ikke godta. I en gitt situasjon (f.eks de drar i begravelse sammen og deler et gjesterom/hotellrom), skulle jeg ha NEKTA han? Skulle han ha spurt meg om lov? Det er i hvertfall i slike situasjoner jeg har delt rom med min bror. Før da vi var single dro vi på ferier sammen, og delte rom. Jeg ville aldri spurt min mann om han GODTAR det. Anonymous poster hash: b2d86...06d
Ferny Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 Herlighet. På ferie - hvis foreldrene våre hadde klart å rote til så det ble en dobbeltseng - jeg hadde ikke dødd hvis jeg måtte dele den med min bror. Man er søsken, det er DEN SISTE personen i hele verden det kunne skjedd noe romantisk med. Tror ikke en kjæreste hadde brydd seg. Jeg hadde ikke brydd meg om det var motsatt vei i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #19 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har reist mye sammen med min bror, og selv om vi som regel har booket 2 enkeltsenger på rommet, har det noen ganger skjedd at vi har måttet dele seng. At noen i det hele tatt skulle synes dette var galt eller forbundet med noe seksuelt, synes jeg er ekkelt. De fleste mennesker ville ikke finne på å tenke slik om sine søsken. Anonymous poster hash: bab1e...cde
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #20 Skrevet 11. juni 2014 Hva med utroskap vi vet jo alle at menn vil ha sex med alt som går på 2 bein og i noen tilfeller 4 beinAnonymous poster hash: aed4a...718 Virkelig?? Mener du seriøst at menn farer på alt de ser?? Jeg syns virkelig at du bør søke profesjonell hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå