Gå til innhold

Hvorfor er du på KG? Hvorfor meldte du deg inn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å hjelpe andre? For å spørre andre om tips?

Hvorfor? :)

Anonymous poster hash: 2f509...7c8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg lurte på noe selv.

Anonymous poster hash: 8019d...478
Skrevet

Fordi det var en periode hvor jeg hadde absolutt nada å holde på med. En faktor var kanskje også at når jeg søkte opp ting, så havnet jeg her.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg var nysgjerrig og syntes det virket spennende. Det er jo mange år siden nå, så det hele var jo egentlig ganske spennende og nytt for mitt vedkommende. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest New_Girl
Skrevet

Uansett hva jeg googlet så havnet jeg her :) Jeg bare leste diskusjoner først, men så klarte jeg ikke å la vær å svare så da måtte jeg melde meg inn ;)

Skrevet

Det var vel noen som fortalte om et nytt forum.

Gjest Regnstorm
Skrevet (endret)

Tidsfordriv, holder tankene unna mørkere ting, skrivetrening, og en mulighet til å diskutere ting som interesserer meg uten å måtte fysisk forholde meg til andre mennesker.

Edit: Jaok, jeg liker å gi råd og be folk om å ta seg sammen også, men jeg vet ikke helt hvorfor. Kanskje det får meg til å føle meg bedre, hah.

Endret av Regnstorm
Skrevet

Venninna mi er her inne, så hun snakket og snakker mye om KG, så da måtte jeg jo prøve haha! :D

Gjest fotballflue
Skrevet (endret)

Fordi kvinneguiden har svaret på alt (trodde jeg) :jepp:

Endret av fotballflue
Gjest Idollet
Skrevet

På grunn av krangling, intriger, hjelping, underholdning og artig trolling.

Gjest lillelarve
Skrevet

Det begynte med et lite spørsmål jeg like godt kunne søkt opp på google... Men så endte jeg opp her! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt i sofaen og ammet (døgnet rundt en stund virka det som) og kjedet meg litt samtidig fordi Netflix ikke virka. Kom over forumet, las noen tråder, og la merke til en ubesvart tråd med noe jeg kunne svare på. Så da måtte jeg melde meg inn :-)

Anonymous poster hash: b9563...cc5

Skrevet

Fordi det forumet jeg var på døde. Noen av de som var der, fortalte at de gikk over hit, så da slo jeg følge

Skrevet

For det første så kom jeg alltid til kg når jeg søkte på noe på Google..

Så kom en vanskelig tid i livet mitt der jeg trengte noe for å få vekk tankene litt, så meldte meg inn her. :)

Skrevet

Satt å tittet som gjest i 3 år og tenkte det var på tide...gir og får hjelp til alt mulig.

Veldig koselig sted denne Kvinneguiden.

Skrevet (endret)

Fordi kvinneguiden har svaret på alt (trodde jeg) :jepp:

Haha nå trodde jeg det (nok en gang) var fotballfrue som redigerte og fikset på innleggene sine :P

Digger nicket

On topic: er her fordi det er stein hakke toillat og veldig gøy

Endret av vestia
Gjest fotballflue
Skrevet

Haha nå trodde jeg det (nok en gang) var fotballfrue som redigerte og fikset på innleggene sine :P

Digger nicket

:fnise:

Skrevet

Som noen andre her skrev, jeg så noen stilte et spørsmål og fikk lyst til å svare på det.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg kom hit fordi libresse.no ble ganske dødt, fordi jeg lurte på ting selv og fordi jeg følte at jeg kunne hjelpe andre.
Så skjønte jeg ikke blåbæret av denne siden her, så jeg var mye inne her i starten bare for å bli vant til oppsettet osv. :P

Skrevet

Kom hit via google, ville svare "hahaha", så jeg måtte registrere meg. Når jeg hadde registrert meg, fant jeg ikke tråden igjen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...