Gå til innhold

Hva er KG for dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært medlem en stund, skriver ikke så ofte. Tror ingen har lagt merke til meg som bruker. De siste månedene har jeg hengt her enda mer, lest masse forskjellige underforum enn vanlig. Men bare når jeg har litt dødtid eller en kjedelig kveld. Det er KG for meg.

Men dere som er her så og si hver dag, som diskuterer og svarer hele tiden, som "kjenner" de andre brukerne. Hvordan får dere tid til slik, og hvorfor? Har dere ikke venner utenom dere kan diskutere med? Hva er KG for dere? Er det en parallell verden?

Anonymous poster hash: 28a47...db8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er KG et tidsfordriv, en hobby. Det er deilig avslapning som jeg kan kose meg med når jeg ikke har annet å gjøre. Det er også et sted hvor jeg har blitt kjent med mange og fått mange herlige venner. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Emera
Skrevet

Kvinneguidens diskusjonsforum er underholdning for meg.

Skrevet

Underholdning mellom slagene.

Skrevet

Tidsfordriv, men også fordi det lærerikt!

Skrevet

Underholdning, tidsfordriv og "sosialt". Er hjemmeværende med bare 3 stk. å snakke med til vanlig.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Tidsfordriv, er dog usikker på hvor lenge jeg kommer til å ha bruker her.

Skrevet

For meg er det avslapning etter skole/jobb.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Tidsfordriv og avslapning.

Skrevet

Et sted å slenge med den digre kjeften min :D

AnonymBruker
Skrevet

Underholdning

Anonymous poster hash: dd260...0c7

Gjest Evans
Skrevet

Jeg vet ikke lenger. Jeg har mistet håpet. Før var det en fritidsyssel - noe for å slå i hjel tid, og gjerne med glede. Nå er det mer en, hva skal man si, et hat-elsk forhold? Varrier fra dag til dag. I morgen er det sikkert topp igjen ;)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Underholdning, tidsfordriv og en slags "klara-klok" side. :P
Jeg henger her ofte fordi jeg pr dags dato er arbeidsledig fordi jeg plutselig ikke fikk jobbe som lærling lengre... Er ikke sagt opp og har ikke sagt opp.

Skrevet

Et slags fristed.

Det å logge inn her for å se at andre har like dritt dager som meg, lese at jeg ikke er den eneste med den sykdommen, lese noe rørende og lese om noe helt idiotisk.

Skrevet

Mest tidsfordriv, men det er også mye lærerikt å lese her inne, samt interessante diskusjoner å delta i eller følge. Finner også inspirasjon her inne, for eksempel oppskrifter på matretter eller moteinspirasjon, samt diverse tips og triks. Også er det jo litt sosialt da, på en internettmåte ;)

Gjest Riskjeks
Skrevet

et sted jeg kan diskutere med folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...