Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år (et opphold på 2 år inni der), vi har hatt våre opp og nedturer. Han har kjøpt sex blant annet. Det ble slutt i fjor og jeg ble sammen med en annen en. Jeg gikk tilbake til xn for noen mnd siden. Nå har jeg holdt på med begge i en liten periode og han nye jeg fant sa han ikke skulle si noe til han jeg har vært sammen med lenge for det gagnet ingen. Veeel.. jeg fortalte han at vi måtte slutte med dette i går og da var helvete løs. Han vet godt hvem den gamle kjæresten min er og nå skulle han fortelle han alt og sende screenshots av alle sms`ene våre.. Jeg fikk panikk og fortalte kjæresten min om alt som har skjedd nå i stad. Nå hater jeg han idioten som har sladret og gir faen i hva slags konsekvenser dette får for meg og kjæresten min er det slutt med.

Jeg vet jeg har skyld i dette selv, men jeg er helt knust. Jeg var nok utro fordi jeg tenkte at kjæresten er ikke noe bedre... han har jo gjort det og det mot meg. Er jo ikke sånn et forhold skal være.. Hevn på hevn.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få det ut.

:grine:

Anonymous poster hash: 45b7e...bab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og derfor lønner hevn seg rett og slett ikke.

Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Ingen av disse mennene virker noe bra. Du burde være glad de er ute av livet ditt.

Og du kan jo også prøve og holde deg selv til en høyere standard. :opplyser:

Endret av Malanthor
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av disse mennene virker noe bra. Du burde være glad de er ute av livet ditt.

Det er du ikke den eneste som sier. Jeg får prøve å komme meg videre og finne en ny etterhvert.

Gjest Malanthor
Skrevet

Det er du ikke den eneste som sier. Jeg får prøve å komme meg videre og finne en ny etterhvert.

Ja og ikke glem nederste del av posten min! (som jeg la til i ettertid) :fnise:

Fordi andre oppfører seg lavmåls er det ingen grunn til og synke ned på deres standard.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi andre oppfører seg lavmåls er det ingen grunn til og synke ned på deres standard.

Haha ja, så den nå :P Jeg skal prøve! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Og derfor lønner det seg ikke med utroskap. Dette fortjente du!

Anonymous poster hash: 854dc...8e3
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altsåeh... Jeg tror det enkleste er å bli enig om å ha et åpent forhold i utgangspunktet, ettersom dere tydeligvis ikke er særlig fan av å holde dere på matta, noen av dere.

Anonymous poster hash: bb5e1...c1c
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ts som har oppført seg lavmåls hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Tørk tårene, gi deg selv litt tid til å "komme deg", og finn en som er mer å samle på. (Ingen av disse mennene høres ut til å være noe særlig.)

Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Og derfor lønner det seg ikke med utroskap. Dette fortjente du!

Kjæresten til TS kjøpte sex mens de var sammen bl.a, TS skriver at det hun gjorde var en slags hevn. Sier ikke at dette er akseptabelt men det er ihvertfall forstålig.

Det er jo ts som har oppført seg lavmåls hele tiden.

Kjæresten hennes kjøpte sex, og han andre typen truer med og si det til kjæresten hvis hun ikke fortsetter forholdet deres? Er du seriøst evneveik eller noe?

Endret av MissStiles
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

MissStiles, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...