Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere tenkt om dere hadde fått et kort i posten hvor det bare står "Du er heit"? Uten avsender. Hadde dere tenkt "Herregud så barnslig!", eller hadde dere blitt smigret? :rolleyes:

Anonymous poster hash: fb548...258
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vel smilt litt for meg selv, men utover det så er det jo vanskelig å gjøre noe mer med det hvis man ikke aner hvem som er avsender.

Anonymous poster hash: 93ea8...6e2
  • Liker 2
Gjest Malanthor
Skrevet

Man er vel aldri for gammel for smiger. :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skitartig :) Hadde digga det, vert veldig nysgjerrig en stund på hvem som hadde sendt og. Ingenting som er deiligere enn å høre at man er hot.

Anonymous poster hash: 93bc2...509
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, kommer nok an på hvordan hver enkelt føler seg selv.

Nå er jeg 33år men det er vel ca 10år siden ungdommen forsvant ..og minst 5år siden håret forsvant så med mindre det hadde stått avsender så hadde jeg tolket det sarkastisk :)

Anonymous poster hash: efaff...dc0
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, kommer nok an på hvordan hver enkelt føler seg selv.

Nå er jeg 33år men det er vel ca 10år siden ungdommen forsvant ..og minst 5år siden håret forsvant så med mindre det hadde stått avsender så hadde jeg tolket det sarkastisk :)

Heit eller ikke heit , er ikke avhengig av hår det vet du. Skallede menn er ubersexy

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Heit eller ikke heit , er ikke avhengig av hår det vet du. Skallede menn er ubersexy

Hollywood klarer å skape dem og sexy på et vis ..men stort sett så er man kun *heit* som skalla når hele hodet "koker" av raseri eller glede ;)

Kunne vært millionær om jeg fikk en krone for alle kommentarene og morsomhetene man får høre som skalla :) og et kort i posten hadde vært såpass at jeg hadde huska som litt mer kreativt :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Dette var fine tilbakemeldinger, det var som jeg håpet på :) Tanken var å gi han et lite hint om at det fins noen der ute som liker han veldig godt, og forhåpentligvis gjøre dagen hans litt bedre også :rolleyes:

Håper ikke han tolker det sarkastisk, men det tror jeg ikke at han gjør. Han er temmelig kjekk, men ikke sånn superhunk (takk og lov), og så er han både fornuftig og smart... og morsom... Nei nå drømmer jeg meg bort... :rodmer:

Enig i det Lillbilly sier over at man kan være megakjekk selv om man har lite hår på hodet! Vet om mange kjekkaser jeg som er helt skalla omtrent. Har en del venninner som er veldig opptatte av det her med hår, men jeg har aldri forstått det helt egentlig.. :klo:

Såå... da var det vel bare å finne fram penn og papir da!

• Liker 4
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Hva hadde dere tenkt om dere hadde fått et kort i posten hvor det bare står "Du er heit"? Uten avsender.

Dudududu :hjerte: Dudududu :hjerte: dudududdudududududu :hjerte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg skrive noe mer, eller er det best når det er helt kort?

TS.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Dette var fine tilbakemeldinger, det var som jeg håpet på :) Tanken var å gi han et lite hint om at det fins noen der ute som liker han veldig godt, og forhåpentligvis gjøre dagen hans litt bedre også :rolleyes:

Håper ikke han tolker det sarkastisk, men det tror jeg ikke at han gjør. Han er temmelig kjekk, men ikke sånn superhunk (takk og lov), og så er han både fornuftig og smart... og morsom... Nei nå drømmer jeg meg bort... :rodmer:

Enig i det Lillbilly sier over at man kan være megakjekk selv om man har lite hår på hodet! Vet om mange kjekkaser jeg som er helt skalla omtrent. Har en del venninner som er veldig opptatte av det her med hår, men jeg har aldri forstått det helt egentlig.. :klo:

Såå... da var det vel bare å finne fram penn og papir da!

Da sitter jeg spent og venter på om jeg er så heldig og får et kort i posten ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da sitter jeg spent og venter på om jeg er så heldig og får et kort i posten ;)

Haha, ja det hadde jo vært litt av et sammentreff :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne under 30, så beklager for at jeg blander meg inn,men jeg hadde seriøst trodd det var noe ungdomskoleelever gjorde på tull :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja det hadde jo vært litt av et sammentreff :ler:

Blir så ufattelig lei meg hvis jeg ikke får et kort i posten nå som jeg har forventningene til det...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne under 30, så beklager for at jeg blander meg inn,men jeg hadde seriøst trodd det var noe ungdomskoleelever gjorde på tull :fnise:

Et tegn på at du begynner å bli gammel :)

• Liker 1
Skrevet

Et tegn på at du begynner å bli gammel :)

Ikke si sånt da :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke si sånt da :laugh:

Se det positive i det..et år mindre å jobbe til pensjonen tikker inn og friheten ;)

• Liker 2
Skrevet

Hollywood klarer å skape dem og sexy på et vis ..men stort sett så er man kun *heit* som skalla når hele hodet "koker" av raseri eller glede ;)

Kunne vært millionær om jeg fikk en krone for alle kommentarene og morsomhetene man får høre som skalla :) og et kort i posten hadde vært såpass at jeg hadde huska som litt mer kreativt :)

Øynene dine er viktigere enn om du har hår. Det mener jeg helt seriøst!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde helt klart tatt det som et kompliment! :)

Anonymous poster hash: d7476...c17
Skrevet

Jeg hadde syntes det var merkelig. Så hadde jeg smilt og tatt det som et kompliment. Deretter irritert meg grønn over at det var anonymt siden jeg gjerne ville møtt avsenderen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...