Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk shavet av et par følekker tidligere i dag, og lurte på om det er greit å bytte plaster allerede nå? Han sa jeg skulle behandle de som et skrubbsår, så jeg tenker jeg egentlig bare kan ta de av med en gang.

Greia er at jeg skal løpe en del ærend nå, og plasterne er jo GIGANTISKE i forhold til hvor stort selve såret er. Er det greit å bytte til et mindre plaster?

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Du kan fint bytte plaster nå, men unngå å komme i kontakt med såret.

Skrevet

Du kan fint bytte plaster nå, men unngå å komme i kontakt med såret.

Hvor lenge til kan jeg ta det av helt? Han sa ikke noe om det.. Eller så fikk jeg det ikke med meg..

Gjest iGirl
Skrevet (endret)

10-14 dager tenker jeg er hensiktsmessig.

Edt, fikk ikke med meg at du hadde "shavet", i så måte trenger du ikke å ha plaster på så lenge. Du kan se an etter 3-4 dager, og ser det fint ut (ser ut til å heles fint) kan du gå uten. Men unngå sol direkte på såret. :)

Endret av iGirl
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det å shave føflekker??? I'm intrigued!

Anonymous poster hash: f4649...8a6
Gjest iGirl
Skrevet (endret)

Små, utstående føflekker kan fjernes ved at de "shaves"/skrapes bort. Endret av iGirl
AnonymBruker
Skrevet

Med barberhøvel?

Anonymous poster hash: 8c6e7...2b2

Gjest iGirl
Skrevet

Med barberhøvel?

Anonymous poster hash: 8c6e7...2b2

Nei med en liten kniv eller et skraperedskap.

Skrevet

De skrapes av/barberes av! Hvis de stikker ut så klart! Merkelig opplevelse :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

De skrapes av/barberes av! Hvis de stikker ut så klart! Merkelig opplevelse :fnise:

Gjør ikke det vondt?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 74e24...38c

Skrevet

Gjør ikke det vondt?? :sjokkert:

Bedøvelsen var ikke så veldig deilig (men helt ok), selve shavingen kjenner man ikke i det hele tatt!

AnonymBruker
Skrevet

Bedøvelsen var ikke så veldig deilig (men helt ok), selve shavingen kjenner man ikke i det hele tatt!

Åh, jeg misforstod kraftig, haha! Jeg trodde noen hadde tatt høvelen fatt og bokstavlig talt shavet vekk en føflekk!

• Liker 1
Skrevet

Åh, jeg misforstod kraftig, haha! Jeg trodde noen hadde tatt høvelen fatt og bokstavlig talt shavet vekk en føflekk!

HAHAHA Nei herregud!!!! Du får bedøvelse og det er et slags skrapeobjekt de bruker! Herrejesus nå lo jeg :fnise:

Slapp av, det er absolutt veldig ordentlig gjort altså! :laugh:

Skrevet

ÅÅå glad jeg leste tråden, så for med DET blodbadet i dusjen. :jolie::fnise:

Skrevet

HAHAHA Nei herregud!!!! Du får bedøvelse og det er et slags skrapeobjekt de bruker! Herrejesus nå lo jeg :fnise:

Slapp av, det er absolutt veldig ordentlig gjort altså! :laugh:

Jeg trodde også du hadde klart å rive av din egen føflekk under barbering :sjokkert:

Skrevet

Jeg trodde også du hadde klart å rive av din egen føflekk under barbering :sjokkert:

Hahahha neida :fnise: Når de bare skraper av føflekken så kalles det "shaving" - ble litt satt ut selv når han sa det... Gjorde det forsåvidt på Volvat :laugh:

Skrevet

Hahahha neida :fnise: Når de bare skraper av føflekken så kalles det "shaving" - ble litt satt ut selv når han sa det... Gjorde det forsåvidt på Volvat :laugh:

I know. Har fjerna en føflekk i huet så vet åssen det er. Blodige greier :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...