Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en pakke liggende på posten (post i butikk) som har hentefrist i dag, 11. Jeg derimot, har ikke mulighet til å hente den før i morgen. Er det mulig at den fortsatt ligger der når de åpner i morgen, slik at jeg kan hente den ut da? Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 7bc89...a5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig pakken ligger der i morgen også, men jeg ville uansett tatt opp telefonen og ringt dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig pakken ligger der i morgen også, men jeg ville uansett tatt opp telefonen og ringt dem.

Sikkert lurt. :) Skal prøve å finne nr.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ring dem. Det var null problem da jeg var utenlands og ikke kunne hente før to dager over fristen, men det var fordi jeg spurte. Om du ikke finner noe nummer til det lokale kontoret får du bare ringe Posten sentralt på 04004, helst innen ditt lokale postkontor stenger, slik at man kan få gitt beskjed. Det var som sagt helt greit da jeg ba om dette en gang, men jeg vet ikke hvordan det hadde gått om jeg ikke hadde ringt - for de sa at "da rører vi ikke den ennå".

Anonymous poster hash: 5ffc2...ced
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Har en pakke liggende på posten (post i butikk) som har hentefrist i dag, 11. Jeg derimot, har ikke mulighet til å hente den før i morgen. Er det mulig at den fortsatt ligger der når de åpner i morgen, slik at jeg kan hente den ut da? Noen erfaringer?

Det varierer om de sender den tilbake dagen etter eller ikke, så tror jeg ville ringt for å gi beskjed!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...