Gå til innhold

12 år og 170 cm

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk mensen da jeg var 10, og sluttet å vokse da jeg var ca 12. Er ca 165 (men vet ikke helt nøyaktig hvor høy jeg er!), og var sannsynligvis rundt 150 - 155 da jeg var 10. Men jeg vet at de kan fremkalle mensen for å stoppe vekst hos jenter. Dette ble nemlig gjort med min tremenning, som hadde mor og far (begge!) på 2 meter. Hun ble derfor ikke mer enn ca 180... Så datteren din blir sikkert ikke så veldig mye høyere - du får trøste henne med at hun snart er høy nok til å bli modell! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at jenta di synes det er litt ubehagelig å være høyest i klassen. Hadde det sånn selv i den alderen. Fikk mensen da jeg var 12 og hadde faktisk da passert 170. Nå er jeg 178.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at når mensen kommer' date='slutter en å vokse[/quote']

Dette stemmer ikke. Jeg var 149 cm jeg fikk mensen i en alder av 16 år, og idag er jeg 173 og 28. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var 169 cm da jeg fikk mensen og er idag 182 cm høy.... :-(

Var 12 år da jeg fikk mensen og vokste til jeg var 15-16.

Har man først fått mensen tror jeg ikke at det er noe man kan gjøre for å stoppe veksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 169 cm da jeg fikk mensen og er idag 182 cm høy.... :-(

Var 12 år da jeg fikk mensen og vokste til jeg var 15-16.

Har man først fått mensen tror jeg ikke at det er noe man kan gjøre for å stoppe veksten.

Det er ikke det nei.

Heldig som er så høy du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vet det er liten trøst å si til en 12 åring at 'bare vent, snart kommen du til å være veldig glad for høyden din'..

Men som flere her har sagt, det at hun faktisk har fått mensen er en god indikasjon på at hun nærmer seg slutten på voksingen. Hun blir neppe mer enn 175 cm.

Høye kvinner tjener mer enn korte! (fortell henne det!)

http://tux1.aftenposten.no/nyheter/iriks/d61765.htm

Jeg er 'bare' 173, og har alltid vært strålende fornøyd med å rage litt over gjennomsnittet. Kunne gjerne vært 5 cm til, og bruker stolt høye hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv vokste jeg nok ca 10 cm etter at jeg fikk mensen, så det at hun har fått menstrasjon behøver i allefall ikke bety at hun slutter å vokse. Jeg var selv 172 når jeg begynte på ungdomsskolen (men fikk dog menstrasjon når jeg var 11 år) og er i dag 180 cm.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 år og 170 .. synes ikke det er så veldig høyt jeg..

- men det er klart det er aldri artig å være den høyeste/tykkeste eller den laveste. De vil ikke skille seg ut i den alderen.

Det kommer nok en tid når hun virkelig setter pris på høyden sin (selv om det sikkert ikke hjelper å si det nå) - men dere kan jo prøve å "styre" henne inn i et miljø hvor mange er høye .. som basketmiljøet.

Selv er jeg bare 176 .. og har alltid ønsket med 5-8 cm. mer.. og bruker gjerne høye heler.. :sjarmor:

Synes det er flott med høye kvinner (som ikke luter seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...