AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #41 Skrevet 12. juni 2014 Kan noen poste link til fine figurvennlige kjoler for meg? TsAnonymous poster hash: 89bf4...977 Jeg elsker denne.Anonymous poster hash: 2b173...c8a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #42 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er høy og tynn og ser kjemperar ut i maxikjole. Min kollega er like gøy og ganske kraftig med gedigen rumpe og ser fantastisk ut. Jeg klarer ikke helt se hva som gjør det, det hjelper jo at hun er vakker og alltid er fin på håret etc., men det er nok noe med det at hun markerer midjen og at de er flatterende rundt brystet. Jeg som er en stolpe ser bare enda mer stolpete ut i maxi! Anonymous poster hash: 8fedf...e87
Britt Banditt Skrevet 12. juni 2014 #43 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Finner ingenting som er sånn der jeg :/ Alt ender liksom oppå puppen! Kanskje de har blitt bedre der nå, før var det klin umulig og jeg er jo bare en H-cup! Jeg har 75I (i følge Change), og har ikke problemer med å finne klær på hennes og mauritz men sånne kjoler som er så utringet (den du linket til i forrige innlegg) blir bare seende drøyt ut Er forsåvidt en str 40 (som vel kan kalles formfull?) og syns maxikjoler er fint på både meg og de som er større Endret 12. juni 2014 av Britt Banditt
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #44 Skrevet 12. juni 2014 Sånne kunne jg gjerne gått med, men de er lagd for jenter med b-c cup og ser ikke bra ut på meg http://www.hm.com/no/product/29677?article=29677-A Sjekk gjerne ut pepperberry.com! De har klær laget for kvinner med størrelse på brystene. De har flere fine (maxi-)kjoler inne nå. Anonymous poster hash: 43f9b...5b1
loffen Skrevet 12. juni 2014 #45 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har kjøpt denne i dag; http://www.hm.com/no/product/10279?article=10279-I#article=10279-H Selv er jeg vel ganske smal, men venninnen min som er en del større enn meg har den også, og den er like fin på oss begge synes jeg.
Sphynx Skrevet 12. juni 2014 #46 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har 75I (i følge Change), og har ikke problemer med å finne klær på hennes og mauritz men sånne kjoler som er så utringet (den du linket til i forrige innlegg) blir bare seende drøyt ut Er forsåvidt en str 40 (som vel kan kalles formfull?) og syns maxikjoler er fint på både meg og de som er større Hehe, jeg er også 75i ifølge change, men bruker 85E om jeg finner det, i vanlige butikker Liker størrelsene til change såååå mye bedre da 1
Britt Banditt Skrevet 12. juni 2014 #47 Skrevet 12. juni 2014 Hehe, jeg er også 75i ifølge change, men bruker 85E om jeg finner det, i vanlige butikker Liker størrelsene til change såååå mye bedre da Har brukt 80e/f før, men ser jo at de sitter mye dårligere. Skal aldri handle bh fra "vanlige butikker" igjen 1
Hottrio Skrevet 12. juni 2014 #48 Skrevet 12. juni 2014 Har brukt 80e/f før, men ser jo at de sitter mye dårligere. Skal aldri handle bh fra "vanlige butikker" igjen Det skal ikke jeg gjøre mer heller
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #49 Skrevet 13. juni 2014 Og jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet fra menn ute på gata og på byen som når jeg har gått med maxikjole. Så jeg tror det er mange som er uenig Samme her, og jeg er en størrelse 40 Anonymous poster hash: 3b8dd...8c9
Sandie Skrevet 14. juni 2014 #50 Skrevet 14. juni 2014 Maxikjole kler da alle kroppstyper, avhengig av at man velger rett snitt/skjæring til sin figur.
Gjest Citronella Skrevet 14. juni 2014 #51 Skrevet 14. juni 2014 Samme her, og jeg er en størrelse 40 Anonymous poster hash: 3b8dd...8c9 Str 40 er jo slankt, og jeg tipper du er vakker i din maxikjole, ja. Jeg er høy (177 cm) og str 40/42. Velproposjonert, og elsker å gå i maxikjoler! Ser på meg selvsom slank og fin, selv om halve KG vil kalle meg ei feit ku.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #52 Skrevet 15. juni 2014 Maxikjoler er fint på slanke kvinner. Men jeg føler meg også veldig fin med maxikjole, og jeg er høygravid med stor mage og litt større pupper, rumpe og lår enn ellers, så det varierer. Er litt vanskelig å si om du kler det uten å se bilde Anonymous poster hash: 4c2e1...f5d
Gjest Evel Skrevet 15. juni 2014 #53 Skrevet 15. juni 2014 Jeg savner slike maxikjoler som fantes for to tre år siden. Litt hippie inspirerte. Jeg skulle gjeeerne hatt en slik. Jeg klarer ikke sort og skarpe farger.
LiseTV Skrevet 15. juni 2014 #54 Skrevet 15. juni 2014 Så en høygravid jente i maxikjole, veldig pent.
kills Skrevet 15. juni 2014 #55 Skrevet 15. juni 2014 Nei, men jeg føler at billigere modeller sitter penere på slanke mennesker fordi stoffet verken er flatterende eller har en pen passform. Det synes da bedre dersom man har noe å gå på fordi kjolen vil henge feil.
Gjest Riskjeks Skrevet 15. juni 2014 #56 Skrevet 15. juni 2014 Ingen er fine med digre sekker av noen klær, men tynne personer ser jo fortsatt tynne ut med det, mens store ofte ser enda større ut. Alle er finest med klær som ikke henger som et telt, men som får fram kroppens former. Det viktigste er å markere midjen. Så kjolen går inn i livet, kan du helt fint gå i maxi-kjoler, TS.
Gjest Vampen Skrevet 15. juni 2014 #57 Skrevet 15. juni 2014 Jeg savner slike maxikjoler som fantes for to tre år siden. Litt hippie inspirerte. Jeg skulle gjeeerne hatt en slik. Jeg klarer ikke sort og skarpe farger. Hva med denne? Jeg så den her om dagen og fikk skikkelig hippie-feeling. Den finnes også i en dus turkis som er mindre skarp enn denne.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #58 Skrevet 15. juni 2014 Jeg kjøpte faktisk maxikjole igår selvom jeg er lav og også har lagt på meg veldig i det siste. Synes ikke jeg kler den i det hele tatt, pga jeg har nokså brede skuldre og nokså korte bein, men jeg klarte ikke å la være å kjøpe pga det er så fantastisk å gå med om sommeren. På en høyere person med lenger ben, og tynnere hadde den sett smashing ut. Anonymous poster hash: d0651...f54
Gjest Evel Skrevet 15. juni 2014 #59 Skrevet 15. juni 2014 Hva med denne? Jeg så den her om dagen og fikk skikkelig hippie-feeling. Den finnes også i en dus turkis som er mindre skarp enn denne. Den var ikke så verst! Men de jeg tenkte på hadde tynne skulderstropper og litt frynser og litt halterneck stil. Jeg må vel dra fram symaskinen og sy meg noe selv Likte godt kjolene Indiska hadde for noen år siden. Dessverre kjøpte jeg aldri den jeg fant.. :/ Noe ala dette
Gjest Vampen Skrevet 15. juni 2014 #60 Skrevet 15. juni 2014 Den var ikke så verst! Men de jeg tenkte på hadde tynne skulderstropper og litt frynser og litt halterneck stil. Jeg må vel dra fram symaskinen og sy meg noe selv Likte godt kjolene Indiska hadde for noen år siden. Dessverre kjøpte jeg aldri den jeg fant.. :/ Noe ala dette Ta en titt her http://www.boozt.com/no/no/kvinner/kjoler/maxi ? Det er en del tynne stropper og halterneck der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå