Gå til innhold

maxikjole bare pent på tynne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har belter som går på det tynneste punktet ved magen/midjen, og det er ganske rett under puppene, men da ser det ut som om jeg har veldig mage. Og kjoler fleste er ment for jenter med b-c cup, så når jeg tar de på meg rekker de halveis over puppa bare :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Maxikjoler ser som regel veldig uflatterende ut uansett kroppsfasong.

Anonymous poster hash: 67a8a...268

AnonymBruker
Skrevet

hvor finner jeg fine maxikjoler da, siden h&m ikke har så mye flatterende?:)

Anonymous poster hash: 89bf4...977
Skrevet

Jeg synes maxikjoler er utrolig fine, ikke minst er de deilige å ha på seg :) Godt man er forskjellige!

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet

Og jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet fra menn ute på gata og på byen som når jeg har gått med maxikjole. Så jeg tror det er mange som er uenig

Skrevet

Jeg synes ikke det er vanskelig å finne klær på HM og jeg er en E cup :P

Finner ingenting som er sånn der jeg :/ Alt ender liksom oppå puppen! Kanskje de har blitt bedre der nå, før var det klin umulig og jeg er jo bare en H-cup!

Skrevet

Finner ingenting som er sånn der jeg :/ Alt ender liksom oppå puppen! Kanskje de har blitt bedre der nå, før var det klin umulig og jeg er jo bare en H-cup!

Bare en H? o_o big mama.

Hehe, da kan det være litt vanskeligere.

Blir drøyt mange ganger med en E liksom,

men finner et par skatter der innimellom.

Skrevet

Bare en H? o_o big mama.

Hehe, da kan det være litt vanskeligere.

Blir drøyt mange ganger med en E liksom,

men finner et par skatter der innimellom.

Den bare var nå litt ironi haha! Men ja, de er jo nesten over, men så ligger de litt over, og etterhver kryper de oppover puppen og legger seg oppå! Heftig irriterende! Skal på senteret å straks så skal dra innom og se om den kjolen finnes der og om den passer! Ee jo lov å håpe!

Skrevet

Jeg har på meg maxikjole i dag, faktisk!

Bruker selv str 40-42. Har smal midje, D-cup og litt brede hofter.

Den jeg har på meg i dag er ganske basic og sort, og så har jeg et lengre statement sølvsmykke på. Det trekker oppmerksomheten bort fra magen :)
Fått flere komplimenter på antrekket i dag.

De aller fleste kan vel bruke maxikjole, bare man styler det riktig! :)

Skrevet

Jeg har tenkt at jeg ikke vil kle maxikjoler, syns det er kult, men tenker jeg er for lav, og det får meg til å se mindre ut. Har sett mange i litt større str. som har kledd det:)

Skrevet

Maxikjoler passer til dem fleste. Synest dem bare er lekre. Har selv 7 slike og har ikke fått annet en positive merknader.

Skrevet

Ja det går fint. Men det er mest flatterende hvis kjolen er i en mørk farge uten for mye mønster.

Gjest lillelarve
Skrevet

Om det svinger innover i midjen ser det nok flott ut! Å få fram formene er bedre enn å skjule dem. Henger den rett ned kan man se litt formløs ut og kan se større ut enn det man er. Belte gjør at kjolen ser bedre ut synes jeg, og så markerer man midjen.

Kjør på!

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Min helt personlige mening er man kan greit gi blaffen i AB'er som mener så mye om hvem som skal få 'lov' til å gå i hvilke plagg.

Lange kjoler med innsving på kroppens smaleste punkt kler de aller, aller fleste.

Katastrofen for de aller, aller fleste (undertegnede inkludert) er kjoler uten noe som helst innsving, Da ser det ut som et selvgående hustelt på meg med E-cup der kjolen 'detter' rett ned fra puppen :lol:

Spøk til side: Absolutt alle kler lange kjoler. Alle kler bare ikke den samme fasongen.

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen poste link til fine figurvennlige kjoler for meg?:)

Ts

Skrevet

Velger du rett modell og med riktig stoff, kan maxikjole kle formfulle kvinner like godt, om ikke bedre enn på slanke kvinner. :)

Spørr om hjelp i en klesbutikk kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Min helt personlige mening er man kan greit gi blaffen i AB'er som mener så mye om hvem som skal få 'lov' til å gå i hvilke plagg.

Lange kjoler med innsving på kroppens smaleste punkt kler de aller, aller fleste.

Katastrofen for de aller, aller fleste (undertegnede inkludert) er kjoler uten noe som helst innsving, Da ser det ut som et selvgående hustelt på meg med E-cup der kjolen 'detter' rett ned fra puppen :lol:

Spøk til side: Absolutt alle kler lange kjoler. Alle kler bare ikke den samme fasongen.

Hvorfor er din mening om kjoler mer verdt bare fordi du ikke skriver som AB?

Anonymous poster hash: 27e47...492

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Kan noen poste link til fine figurvennlige kjoler for meg? :)

Ts

Det er veldig mange ulike kjoler og fasonger og stoffer å velge mellom.

Sender deg hit jeg tror jeg, - fordi siden gir lenker tilpasset de ulike kroppsfasonger :)

Kjolen Nanne70 la inn på forrige side var en liten drøm i seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...