AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er 176 og bruker str 42-44. Kommer jeg til å se veldig stor og posete ut i maxikjole? Om det er noe jeg kan bruke, hvilken hadde sett fin ut? Anonymous poster hash: 89bf4...977
Gjest AnneShirley Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Jeg synes heller ikke typiske maxikjoler ser bra ut på oss litt mer formfulle. Fotside kjoler kan være flott, men de må ha skikkelig fasong i midjen. Henger de bare rett ned eller har empire liv blir man lett seende diger ut. 2
Sphynx Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Det er da bare å prøve i butikk? Jeg er XL og har faktisk på meg en maxikjole i dag! Jeg liker den typen som går innover under brystene best, fordi det framhever midjen min. Jeg har smale skuldre og store pupper, liten midje og store lår. Så den svaier inn og ut på de riktige stedene. Også er den såååååå deilig å ha på seg! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Jeg synes heller ikke typiske maxikjoler ser bra ut på oss litt mer formfulle. Fotside kjoler kan være flott, men de må ha skikkelig fasong i midjen. Henger de bare rett ned eller har empire liv blir man lett seende diger ut. kan du legge ut link et eksempel på kjole? Anonymous poster hash: 89bf4...977
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Det er da bare å prøve i butikk? Jeg er XL og har faktisk på meg en maxikjole i dag! Jeg liker den typen som går innover under brystene best, fordi det framhever midjen min. Jeg har smale skuldre og store pupper, liten midje og store lår. Så den svaier inn og ut på de riktige stedene. Også er den såååååå deilig å ha på seg! Jeg er utrolig dårlig på shopping, har helt butikkangst, så trenger en plan for hva jeg skal se ette og helst hva jeg skal ha.. Anonymous poster hash: 89bf4...977
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Maxikjole med et belte som bare markerer midjen litt kan se bra ut Har en litt større venninne på jobb som har brukt denne en del i sommer, og hun ser kjempefin ut i den: http://www.hm.com/no/product/28138?article=28138-B Anonymous poster hash: 10c5b...d52 1
Sphynx Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har denne på meg i dag: http://www.hm.com/no/product/29875?article=29875-B Hvilken kroppsform har du da, ts?
Antlers Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Maxikjole med et belte som bare markerer midjen litt kan se bra ut Har en litt større venninne på jobb som har brukt denne en del i sommer, og hun ser kjempefin ut i den: http://www.hm.com/no/product/28138?article=28138-B Anonymous poster hash: 10c5b...d52 Fiiiin Enig med de andre i tråden. Kjolen bør helst ha fasong i midjen. Man kan selvsagt bruke et belte på en helt løstsittende kjole, men det blir sjelden like fint som når kjolen i utgangspunktet fremhever midjen. Det har lett for å bli seende litt klumpete og rart ut med det ekstra stoffet som legger seg i folder her og der.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har denne på meg i dag: http://www.hm.com/no/product/29875?article=29875-B Hvilken kroppsform har du da, ts? Breie skuldre og hofter, har midje, men litt mage etter to graviditeter og vektnedgang. Store pupper så kan være litt vanskelig å finne ting som ser bra ut over puppene. Aner egentlig ikke hvilken kroppsform jeg har.. Anonymous poster hash: 89bf4...977
Gjest Nanne70 Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Selvsagt kan du bruke maxikjole, TS! Det er bare snakk om å finne den rette maxikjolen for akkurat din kroppsfasong. Hvis du er redd for å virke stor, så dropper du "fluffy" chiffongkjoler med lag på lag av rysjer, og går for noe med litt mindre volum. Brede skulderstropper eller en form for ermer er også penere på en formfull kropp enn veldig smale stropper. En tilsvarende fasong som bildet under, tror jeg blir veldig kledelig til deg
Gjest Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Maxikjoler er fint for de som passer det. Ser både tynne og tykke som ikke passer til de! Jeg har mage og store pupper og ser bælfeit ut i en maxikjole, hvertfall med belte om midjen, da syntes jo magen enda mer
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Str. 42-44 er da vel ikke så stort? Pass kanskje også på stoffet. Er det sånn type stoff som "klenger" seg til kroppen så synes alt omtrent. Anonymous poster hash: b04e3...533 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Maxikjoler ser helt forferdelig ut på formfulle/kraftige/feite/lubne/store mennesker eller hva dere vil kalle det. Anonymous poster hash: 463d2...084 3
Sphynx Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Maxikjoler ser helt forferdelig ut på formfulle/kraftige/feite/lubne/store mennesker eller hva dere vil kalle det. Anonymous poster hash: 463d2...084 Men du er vel kanskje også en person som mener alt ser helt forferdelig ut på formfulle/kraftige/feite/lubne/store mennesker eller hva du vil kalle det. Vi trenger klær vi også, så come'on; hva kler vi f-k-f-l-s menneskene eller hva du vil kalle det, da? 12
Gjest Linn Cathrin Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Maxikjoler kan faktisk være veldig flatterende på formfulle kvinner, det gjelder bare å velge rett kjole!
Gjest Peanut Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Maxikjoler ser helt forferdelig ut på formfulle/kraftige/feite/lubne/store mennesker eller hva dere vil kalle det. Som med alt annet så kommer det vel an på fasongen på klærne. :3
momo Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er både lav og feit, og har 2 maxikjoler. De går inn under brystet. Jeg får alltid mange komplimenter da jeg har de på meg. Det er bare å finne den som ser rett ut på deg. 1
Gjest Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 Hvor finner dere maxikjoler som passer til formfulle mennesker! Jeg bruker 44 nå, men alt jeg finner på H&M er lite flatterende, og med et belte i livet (som ikke er der) ser jeg bare enda større ut! Ser jo så digg ut å gå med de nå på sommeren!
Gjest avocadoen Skrevet 11. juni 2014 #19 Skrevet 11. juni 2014 Formfulle kvinner kler maxikjoler best. Jeg er tynn og kan ikke bruke det
Gjest avocadoen Skrevet 11. juni 2014 #20 Skrevet 11. juni 2014 Hvor finner dere maxikjoler som passer til formfulle mennesker! Jeg bruker 44 nå, men alt jeg finner på H&M er lite flatterende, og med et belte i livet (som ikke er der) ser jeg bare enda større ut! Ser jo så digg ut å gå med de nå på sommeren! H&M har jo ikke akkurat så flatterende klær spør du meg. Har du prøvd å ha innsvingen med belte rett under puppene i stedet for ved midja? Det passer fint med kvinner som har litt store pupper da det fremhever puppene enda mer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå