Gå til innhold

Interessant

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fighter

Ja, men så blir man deppa av å ha dårlig økonomi, konflikter i familien, føle seg ensom o.s.v.

Sex er godt, men dersom mange andre ting ikke er på plass kan man ha et ganske råttent liv likevel.

Men hvis man ikke har sex, har gode venner, god økonomi og har et godt forhold til familien(husker ikka hva de andre tingene nevnt i artikkelen var), så tror jeg også man kan være lykkelig.

Jeg var i hvert fall lykkelig før jeg fikk et sexliv, i de periodene der andre ting var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sex ikke synonymt med lykke.

Jeg tror det gjør med gladere i øyeblikket, men ikke i helheten. det er mange andre ting som må stemme før det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen opplever ren lykke hele tiden... livet skal gå litt i bølgedaler.. ellers hadde en vel ikke kunne verdsatt de gode øyeblikkene.

Sex er ihvertfall lykke for meg :sjarmor:

Så når en putter det på en finværsdag, fest og gode venner... har det vært en veldig fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo som høna og egget egentlig. Kvinner som har mye sex er lykkeligere sier artikkelen. Men blir kvinner lykkelig av mye sex, eller har de mer sex fordi de er lykkelige? Jeg tror det siste. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det jo som høna og egget egentlig. Kvinner som har mye sex er lykkeligere sier artikkelen. Men blir kvinner lykkelig av mye sex' date= eller har de mer sex fordi de er lykkelige? Jeg tror det siste. :wink:

Tja tja.. Har da vært bortpå noen damer som ikke har vært så voldsomt lykkelig i livet selv om du p*lte som kaniner.

Er endel jenter som faktisk p*ler rundt som helter bare for å føle at de er ettertraktet..

Evt. så har vi bygdefjortisser som ikke har noe bedre og finne på enn å ha sex med den første som møter opp med en bil bedre enn en lada :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unntak vil alltid finnes, men generelt må kvinner ha det godt før de har lyst på og ork til sex (mens menn har det godt bare de får sex). Det stod jo faktisk i artikkelen også, at for kvinner er sex ofte et overskuddsfenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unntak vil alltid finnes' date= men generelt må kvinner ha det godt før de har lyst på og ork til sex (mens menn har det godt bare de får sex). Det stod jo faktisk i artikkelen også, at for kvinner er sex ofte et overskuddsfenomen.

Enig. Men så finnes det også de som tror de kan kvele sine sorger med å ha masse sex. Det er vel de du snakker om, Slapp Nuddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Evt. så har vi bygdefjortisser som ikke har noe bedre og finne på enn å ha sex med den første som møter opp med en bil bedre enn en lada :tunge1:

Dust! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...