Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lov å bli skuffet når kjæresten ikke ønsker deg lykke til på en vanskelig eksamen du har grudd deg lenge til? Eller er det teit?

Anonymous poster hash: 363b4...3ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er menn da, de tenker ikke alltid over sånt

Anonymous poster hash: abf90...001
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Da sier man "Det er litt dårlig gjort å ikke ønske meg lykke til når du vet hvor mye jeg har gruet meg til dette." Og så svarer han forhåpentlig "Unnskyld, masse lykke til, kjære!". Ingen grunn til å bli sur, bare si fra hva du mener og tenker.

Anonymous poster hash: 9f02b...3bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke lov å bli skuffet over det. Han har sikkert bare ikke tenkt på det, eller tenkt at det ikke utgjør noen forskjell om han ønsker deg lykke til eller ikke. Han har ikke gjort noe galt. Kanskje en litt teit forglemmelse, men ikke noe som helst å bry seg med. Han er antagelig bare satt sammen sånn og mener ingenting vondt med det. Hadde kanskje vært hyggelig om han hadde ønsket deg lykke til, men det er ingenting å bli skuffet for.

Anonymous poster hash: f6804...648

• Liker 2
Skrevet

Det finnes ikke formelle regler for hva man har lov eller ikke har lov til å bli skuffet over, det får man kjenne etter selv.

Jeg ville ikke blitt skuffet, lykkeønskninger har det med å gjøre meg mer nervøs. Setter mer pris på et 'hvordan gikk det?' etter eksamen :) Uansett, du kan jo nevne det for ham at lykkeønskninger betyr mye for deg? Så husker han det kanskje neste gang.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville blitt skuffet..

Gjest Regnstorm
Skrevet

Kanskje han bare har glemt at du har akkurat den eksamen akkurat da, med mindre det var relatert til en samtale om emnet?

Som sagt over her så er det ingen regler for når det er lov til å være skuffet. Du føler det du føler, og det er ikke nødvendigvis teit. Men jeg synes det er litt teit å tenke så mye på det som du tydeligvis gjør. Det er sikkert bare en forglemmelse, og ingenting å lage noe styr ut av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemmer det selv når han har eksamen. Eksamen går ikke noe bedre om den andre ønsker en lykke til eller ikke, det er ikke noe jeg hadde giddet å bruke energi på å reagere på en gang..

Anonymous poster hash: fb3cd...28d
  • Liker 1
Skrevet

jeg hadde seriøst ikke brydd meg, det er bare høflighetsfrase, jeg vet jo at han bryr seg om hvordan det kommer til å gå på eksamen, i motsetning til klassekamerater som sier lykke til,men kanskje heller ønsker at det går dårlig med deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...