Gå til innhold

Eddikkvann på parkett?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Julie i.i.

Hei!

Som tidligere nevnt har jeg en valp i hus som ennå ikke er husrein. Har lest at man bør vaske over med eddikkvann der valpen har tissa fordi hunder ikke liker lukten av eddikkvann? (Hvis hunder kjenner igjen lukta etter seg, er det meget mulig de tisser der igjen).

Men er det noen som vet om eddikkvann kan være skadelig for parkett?

Takker!

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg gikk på ungdomsskolen - eller var det videregående - så vasket jeg leiligheten til et eldre ektepar hver 14.dag. De hadde parkett i stua, og jeg husker enda at jeg synes det var så rart - for hun var fast bestemt på at det eneste jeg skulle ha i vaskevannet på det gulvet, det var eddik...

Aner ikke jeg altså, men jeg tenker som så at da kan det vel umulig være skadelig, ihvertfall?

Lykke til med renslighetstrening forresten! Vår lille ulldott har akkurat fylt et år, og enda så fantastisk jeg syntes det var å ha en valp i huset, så er det fryktelig deilig nå også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takker! Har gått over gulvene ganske grundig med vaskemiddel beregnet for parkett nå, ingen uhell hittil...

Kjempeartig med valp ja, men det blir enda mer artig når hun blir større (og husrein!) så vi kan begynne å trene litt aktivt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...