Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med en mann i over 1 år. Vi har det veldig bra sammen... MEN, som overskriften sier, han lyger... Han har både lyget om andre jenter, flørting, hvem han egentlig er, ja egentlig alt .. Mannen eg ble sammen med finnest egentlig ikkje .. Han har lurt meg trill rundt . For hver gang han lyger så kan han benekte det i opp til flere timer . Men plutselig så snur han og sier sannheten. Dette er forferdelig tungt . Han lover gang på gang att han skal slutte å lyge, men det går Max noen uker så skjer det igjen . Selvtilliten min er på bunn. Alt det som han har skrivet til andre jenter, flørtingen... Og det er bare ikkje noen få jenter, det er en haaaaug. Eg vet rett og slett ikkje ka eg skal gjøre mer . Er oppgitt og lei . Er det noen andre her inne som har opplevd det samme ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og ville ikke funnet meg i det mer enn ett sekund til i ditt tilfelle! I et forhold må man kunne stole på hverandre!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om ikke du har vært sammen med en lystløgner og psykopat litt for lenge. Noen er sånn og de blir sjelden bedre med årene.

Har bare ett råd: LØP!

Anonymous poster hash: 889aa...bde
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen og samboer med en som løy hele tiden. Det er utrolig tungt og vanskeligt men etter 4 år som kjærester og 2 år som samboere valgte jeg å flytte ut. Beste avgjørelsen i mitt liv, du fortjener bedre enn det!

Selvsagt er det tilfellebasert alt, men du må tenke hva det gjør med deg som du sier selvtilliten er på bunn. Det skal ikke være slik i et forhold.

Anonymous poster hash: 21b94...ff7
AnonymBruker
Skrevet

Han løy også om alt fra hvem han snakket med, hva han gjorde. Var vell rett før han løy om sitt eget navn!

Det gikk hardt utover selvtillitten miin også men også pga jeg ble værende så lenge så har det gått utover min evne til å stole på mennesker.!

• Liker 1
Skrevet

Ja, her er det også sånn... Att han lyger om hva han gjør, hvem han snakker med osv . Har gitt han så mange nye sjanser .. Men er nok alt for snill mot han ..

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vil si at det er respektløst av han, hvorfor skal han lyve.?! Har han noen gang gitt svar på hvorfor han gjør det?

Jeg fant dessverre ut at han hadde vært utro en stund etter det var slutt. Var ikke så overraskende da han flørtet med jenter. Jeg viste det selv om han løy om det. Jeg var bare godtroende nok til å høre på hans forklaring om hvor mye han elsket meg osv at jeg tenkte d stoppet.

Skrevet

Litt like der ja .. Han er flink til å si fine ting til meg ... Flink til å ordlegge seg etter han er blitt tatt på fersken . Då kommer det reine kjærlighets romanen ut munnen hans til meg . I det siste har eg følt att eg er blind... Har nok rett på den følelsen . Når eg spørr han hvorfor han lyger så får eg bare tilbake : eg vet ikke. Det er noe galt med meg ...

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke rett hvertfall. Jeg kan jo ikke si hva du skal gjøre. Men altså, si til han at han ikke har flere sjanser. Du vil gå fra han om det forsetter, se om dette kan hjelpe? et er ikke rett og rimlig at han skal forsette.

Skrevet

Den har eg brukt mot han allerede . Det funker ikkje .

Skrevet

Høres ut som du blir brukt. Det er en kjip følelse. Kom deg ut av det der, du. Det er nok best for deg på lang sikt.

AnonymBruker
Skrevet

Den har eg brukt mot han allerede . Det funker ikkje .

Selvfølgelig så virker det ikke når du ikke gjør alvor av det! Å true med samlivsbrudd uten å gjennomføre det får ham ikke akkurat til å respektere deg mer. Han vet at han kan gjøre akkurat som han vil med deg, han har ingen respekt for deg. For all del, vær i forholdet og bli behandlet som dritt. Men få for guds skyld ikke barn med drittsekken, da ødelegger du livet for flere enn deg selv.

Anonymous poster hash: f7621...ce0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg kan love deg at du ikke er den eneste han har sex med. Bruk kondom for å unngå kjønnssykdommer, dersom du er så bestemt på å fortsette i "forholdet".

• Liker 1
Skrevet

Du kan faktisk ikkje love noe ... Ja kanskje han er det, kanskje ikkje ... Men du som ikkje er blandet oppi dette kan ikkje komme her og love meg det .. Det blir bare helt feil ...

AnonymBruker
Skrevet

Du kan faktisk ikkje love noe ... Ja kanskje han er det, kanskje ikkje ... Men du som ikkje er blandet oppi dette kan ikkje komme her og love meg det .. Det blir bare helt feil ...

Hvis han på jevnlig basis "flørter med en haug med jenter" (dine ord) og lyver til deg om det så jo da kan jeg love. Om han har løyet til deg om alt fra jenter til arbeidsplass så står ikke moralen i høysetet akkurat. Og du lar ham jo få lov så hvorfor skal han slutte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som hadde opplevd lignende og skrev lenger oppe i tråen. Jeg vil anbefale deg å ikke finne deg i det. Du er for god til det vil jeg tro. Det skal ikke være sånn, du sier selv det ødelegger for deg. Det er ikke bra i lengden, det er vanskelig å se selv som regel. Tok meg et år etter en x at jeg innså for stygg han egentlig hadde vært.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en slik en.

Tro meg, det vil bryte deg ned mer og mer. Og man ser det virkelig når forholdet er over.

Vil du dele livet ditt med en som ikke viser deg tillitt?

Tror du vet hva du må gjøre :hug:

Anonymous poster hash: 161cd...e64
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bur dåke i Bergen?

Anonymous poster hash: 3176e...ba3
Skrevet

at du gidder å slite deg ut på han

Skrevet

Er det ingen av dere som fikk " skikk" på mannen ? Att dere sa eller gjorde noe som fikk han til å slutte opp med alt tullet ? Eller går det bare den ene veien, altså gjøre slutt ? Ja eg har fremdeles håp ... Sikkert kjempe teit i deres øyne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...