Gå til innhold

Fetteren til samboeren flørter med meg hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I begynnelsen skjønte jeg ikke helt at det var flørting, men nå så ser jeg det, og synes det er ganske ekkelt og ikke noe morsomt. (Må bare få med at jeg er 19 og han fetteren er 18). Jeg, samboeren, fetteren og mange andre kan sitte ute å grille feks, også kan han sitte å prøve å få meg til å le hele tiden, og sier jeg noe så tar han det koffert UANSETT hvor lite "koffert" setningen var. Også skal han sitte ved siden av meg hele tiden selv om det feks er god plass i en sofa. En annen ting jeg har lagt merke til er at han hele tiden skal se ned på puppene mine om han snakker med meg, ikke at jeg går rundt å viser halve kløfta, for han gjør set om jeg har på genser og.

Har ikke turt å si noe til samboeren for tenker av og til "jaja det går sikkert bra, det er ikke så stort" men nå synes jeg det er litt slitsomt å ubehagelig.

Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: b251d...213

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må bare legfe til at jeg ikke tror noen andre har lagt merke til det. Men jeg kjenner jeg blir litt sliten av det.

Anonymous poster hash: b251d...213

Skrevet

Han er sikret tiltrukket av deg, og at han ser på puppene dine mens han snakker med deg viser tidelig at han har sine tanker om deg..... Du får bare overse det, så lenge han er ikke fysisk på deg synes jeg at du skal bare overse det da

Skrevet

Jeg ville fortalt det til kjæresten min.

Ikke for at han nødvendigvis kunne gjort så mye med det, men for min del handler det litt om ærlighet og tillit..

Om dette skulle komme fram på en eller annen måte tror jeg fort kjæresten din vil føle seg litt følt seg litt lurt.. selvom du ikke gjør noe galt i det hele tatt er det desverre ofte slik.

Også er det jo hans familiemedlem det er snakk om, og han som kjenner ham best. Kanskje han kan fortelle at fetteren alltid har vært slik med damer, og at det ikke er noe å bry seg om?!

-skader jo ikke å snakke om det hvertfall :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe å bry seg om egentlig? Vi vanlige mannfolk flørter med jenter, ser på pupper/romper og fantaserer om dere hele tiden.Tenker på hvordan musa ser ut, om den er trang/vid/barbert/ubarbert etc.

Anonymous poster hash: 4385e...7c6
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Er dette noe å bry seg om egentlig? Vi vanlige mannfolk flørter med jenter, ser på pupper/romper og fantaserer om dere hele tiden.Tenker på hvordan musa ser ut, om den er trang/vid/barbert/ubarbert etc.

Nei vannlige mannfolk flørter med kvinner. Og vanlige mannfolk går ikke rundt og fantaserer 24 timer i døgnet. Vannlige mannfolk er i stand til og tenke på andre ting en kvinenr og sex i løpe av 24 timer.

Eller kanskje det er jeg som er unormal som ikke tenker på sex 24 timer i døgnet.

Endret av Svayam Bhagavan
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakk i det minste for deg selv, og ikke "vi mannfolk"!

Og en av disse jentene du fantaserer om er ikke tilfeldigvis dama til fetteren din??! Hehe

Anonymous poster hash: d461c...96d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er vel ikke særlig kjent med dette, er du vel?

Har hørt mange ganger om flørt som går over til uvillig fysisk klåing. Klart det er ubehagelig for TS. Og som en sa over her, så er det beste å være ærlig med den man elsker om ting som føles ubehagelig eller som virker litt rart. Det kan raskt endre seg fra flørt og gloing til mer med slike mennesker som har behov for å få respons på flørten sin. Dette snakker jeg utifra hva jeg har sett gjennom mitt 40 år lange liv. Hvis du lenger livs erfaring enn meg, så har du jammen meg gått med øynene lukket.

Anonymous poster hash: 25c81...f98

AnonymBruker
Skrevet

Vi alle er forskjellige, men jeg ville absolutt vært skeptisk til hensiktene til en som ikke bare flørtet "litt", men også glodde på puppene til noen som er i et kjærlighetsforhold. Da vet man at personen ikke har mye sosial intelligens eller er rett og slett ondskapsfull. Forstår godt TS.

Å bagatellisere dette er det dummeste jeg hører. Er mann selv og har aldri noe som helst behov for å flørte, og om jeg gjør det så er det for å bli litt bedre kjent og være hyggelig. Ikke for å ta masse ekstra plass og skape en ubehagelig stemning for noen.

Gjest Yellowrose
Skrevet

Ville sagt ifra til denne fetteren at det er absolutt ikke greit, du føler deg ukomfortabel med oppførselen hans rundt deg og da får han slutte! Respektløst av han å flørte med kjæresten til fetteren sin...

AnonymBruker
Skrevet

Ville sagt ifra til denne fetteren at det er absolutt ikke greit, du føler deg ukomfortabel med oppførselen hans rundt deg og da får han slutte! Respektløst av han å flørte med kjæresten til fetteren sin...

Ja, det er synd at kvinner er nødt til å mate ordene inn med T-skei til noen som har så korte sosiale antenner. Uff, trist at noen menn oppfører seg sånn og lager dårlig stemning.

Skrevet

Tror egentlig jeg bare hadde ignorert det helt, og gitt han null respons på flørtingen. Om han setter seg ved deg, vri deg litt unna sånn at det er tydelig at du ikke vil ha han ved siden av deg, ikke gi han noe respons på at han skal ta deg på ting du sier som er "koffert". Har han vanlige sosiale antenner så blir han lei når det ikke er noe respons å få, også slipper det å bli noe dårlig stemning mellom deg, fetteren og kjæresten. Det er ikke alt man trenger å ta opp, mye går over av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...