Gå til innhold

Hjelp til fuktighetskrem til fet og kvisete hud.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen som kan annbefale en fuktighets krem for fet og kvisete hud?

Jeg har noen krav...

-Med solfaktor

-Uten alkholoer, parabener, oljer og helst uten parfyme...

Huden min ser grusom ut for tiden. Trenger hjelp! :)

Anonymous poster hash: f04fc...84b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Har du riktig rens? Peeler du huden? Det er like viktig som en god krem :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du riktig rens? Peeler du huden? Det er like viktig som en god krem :)

En som jobbet på apoteket hjalp meg finne en god rens, så det har jeg. Men hva er peeler?

Skrevet

Ansiktsskrubb. Fjerne døde hudceller:)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Decleor har noen fuktighetskremer i pumpe som går under navnet "fluids" disse er mye lettere enn de standard på krukke.

Skrevet

Start tror jeg det heter. På apoteket. Holder huden matt i tillegg. Super bra og er drøy i bruk. :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Start tror jeg det heter. På apoteket. Holder huden matt i tillegg. Super bra og er drøy i bruk. :)

Fra Dermalogica? Clear start? Ja, ikke det verste alternativet det :) Men har hørt at noen av produktene kan være litt harde.

Skrevet

Stemmer det :) husket ikke helt :P jeg bruker dagkremen og den er super, og en krem du kan ha på om natten for å dempe utbrudd. Men bare når den trengs. Vask og rens har jeg varierert med så bruker ikke samme serie der. Men jeg har fått helt ny hud etter at jeg oppdaga dagkremen. Er ikke hard på min hud og jeg er ganske sensitiv. Men oppleves sikkert veldig ulikt det da.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar og hjelp dere :) Setter stor pris på det!!

• Liker 1
Skrevet

Ville prøvd Hydra Floral emulsjon fra Decleor, denne er vannbasert og ikke-komedogen. Perfekt for din hud. Brukt den mye selv :-)

Skrevet

Ville prøvd Hydra Floral emulsjon fra Decleor, denne er vannbasert og ikke-komedogen. Perfekt for din hud. Brukt den mye selv :-)

Men den har ikke solfaktor, da ;/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kviser og uren hud i maaange år, helt til en hudterapaut anbefalte meg å bruke PCA sine produkter. Jeg er veldig fornøyd med denne serien, som er mild nok for min sarte hud samtidig som den behandler den. Før jeg begynte å bruke PCA prøvde jeg ca en million andre ting jeg fikk anbefalt av venninner, på butikker, på nettet osv, men ingenting hjalp. Alle har ulik hud, og det som fungerer for en kan forverre problemet hos en annen, selv om begge sliter med samme ting. Jeg vil anbefale deg å få en hudterapaut til å se på huden din, så kanskje han/hun kan hjelpe deg med å finne noe som passer akkurat din hud!

Anonymous poster hash: a9988...0a9
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut La Roche Posay sine kremer. Enkle kremer uten så mye aktive virkestoffer. Selges på apoteket. Billige er dem også.

Anonymous poster hash: 19a19...57f

Skrevet

Men den har ikke solfaktor, da ;/

Mener Origins er med solfaktor, det er en serie med mange produkter. Gå innom Kicks og få veilledning. Ellers så kan dy bruke solfaktor i tillegg, eller bruke foundation m spf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...