AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Hei. Er det noen som kan annbefale en fuktighets krem for fet og kvisete hud? Jeg har noen krav... -Med solfaktor -Uten alkholoer, parabener, oljer og helst uten parfyme... Huden min ser grusom ut for tiden. Trenger hjelp! Anonymous poster hash: f04fc...84b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Ingen? Anonymous poster hash: f04fc...84b
Mkay87 Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Har du riktig rens? Peeler du huden? Det er like viktig som en god krem
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Har du riktig rens? Peeler du huden? Det er like viktig som en god krem En som jobbet på apoteket hjalp meg finne en god rens, så det har jeg. Men hva er peeler? Anonymous poster hash: f04fc...84b
Gjest BabyBlue Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Decleor har noen fuktighetskremer i pumpe som går under navnet "fluids" disse er mye lettere enn de standard på krukke.
Alkymist Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Start tror jeg det heter. På apoteket. Holder huden matt i tillegg. Super bra og er drøy i bruk.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Start tror jeg det heter. På apoteket. Holder huden matt i tillegg. Super bra og er drøy i bruk. Fra Dermalogica? Clear start? Ja, ikke det verste alternativet det Men har hørt at noen av produktene kan være litt harde.
Alkymist Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Stemmer det husket ikke helt jeg bruker dagkremen og den er super, og en krem du kan ha på om natten for å dempe utbrudd. Men bare når den trengs. Vask og rens har jeg varierert med så bruker ikke samme serie der. Men jeg har fått helt ny hud etter at jeg oppdaga dagkremen. Er ikke hard på min hud og jeg er ganske sensitiv. Men oppleves sikkert veldig ulikt det da.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Tusen takk for svar og hjelp dere Setter stor pris på det!! Anonymous poster hash: f04fc...84b 1
gohege Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Jeg bruker denne rensen fra Clean Start http://www.dermalogica.no/Default.aspx?ID=479&ProductID=PROD993, kombinert med Decleor sin fuktighetskrem http://www.decleor.co.uk/face/by-skin-type/combination-and-oily-skin/aroma-puretz-shine-control-oxygenating-fluid.html. Begge fungerer supert, selv om rensen kan være litt for hard for huden min, spesielt i vintersesongen
lemon-aid Skrevet 20. juni 2014 #12 Skrevet 20. juni 2014 Ville prøvd Hydra Floral emulsjon fra Decleor, denne er vannbasert og ikke-komedogen. Perfekt for din hud. Brukt den mye selv :-)
lemon-aid Skrevet 20. juni 2014 #13 Skrevet 20. juni 2014 Ville prøvd Hydra Floral emulsjon fra Decleor, denne er vannbasert og ikke-komedogen. Perfekt for din hud. Brukt den mye selv :-) Men den har ikke solfaktor, da ;/
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #14 Skrevet 20. juni 2014 Jeg hadde kviser og uren hud i maaange år, helt til en hudterapaut anbefalte meg å bruke PCA sine produkter. Jeg er veldig fornøyd med denne serien, som er mild nok for min sarte hud samtidig som den behandler den. Før jeg begynte å bruke PCA prøvde jeg ca en million andre ting jeg fikk anbefalt av venninner, på butikker, på nettet osv, men ingenting hjalp. Alle har ulik hud, og det som fungerer for en kan forverre problemet hos en annen, selv om begge sliter med samme ting. Jeg vil anbefale deg å få en hudterapaut til å se på huden din, så kanskje han/hun kan hjelpe deg med å finne noe som passer akkurat din hud! Anonymous poster hash: a9988...0a9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #15 Skrevet 20. juni 2014 Sjekk ut La Roche Posay sine kremer. Enkle kremer uten så mye aktive virkestoffer. Selges på apoteket. Billige er dem også.Anonymous poster hash: 19a19...57f
2shy Skrevet 21. juni 2014 #16 Skrevet 21. juni 2014 Men den har ikke solfaktor, da ;/ Mener Origins er med solfaktor, det er en serie med mange produkter. Gå innom Kicks og få veilledning. Ellers så kan dy bruke solfaktor i tillegg, eller bruke foundation m spf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå