AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Det som stadig overrasker meg her inne er måten noen svarer andre på. Tar dere, som svarer frekt, som 'er du koko?' 'Er du fjern?' 'Tenker du?' Osv noen gang høyde for at på dette forumet kan alt fra datteren din, naboen og brukere på feks institusjoner sitte å skrive innlegg? Gang på gang, ser jeg når noen legger inn innlegg med spm som ikke er helt A4, at de får mye frekke svar. Tenk litt over hva dere skriver. På den andre siden av skjermen kan det sitte mennesker som ikke forstår verden så godt. Som skriver inn her for å få gode svar. Svar på spørsmål de kanskje ikke tør spørre om ute i "verden" for de er redd for å bli sett ned på. Har man ikke et ok svar, trenger man kanskje ikke svare på alt?Anonymous poster hash: 69166...d2a 15
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Enig :-) Anonymous poster hash: 37431...051
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Helt enig! Anonymous poster hash: 7a39f...e04
Petra75 Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Vel - noen ganger syns jeg det er helt på sin plass å spørre folk om de faktisk tenker. 3
Gjest New_Girl Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Egentlig enig, men noen ganger er spørsmålene og problemstillingene så hinsides all fornuft at det veldig vanskelig å ta det seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Det er jo slik at i et forum så kan man ikke bruke høy stemme, tone-leie eller kroppsspråk. Da blir ordene ofte litt saftigere uten at det stikker så dypt. Anonymous poster hash: 50e0b...188
dillyduzit Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Enig, men personen må også innse at dette er internett. Du vil sannsynligvis få så mange idiotiske svar dersom du stiller et idiotisk spørsmål, det er sånn nettet fungerer. 1
skreppamedleppa Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Tja, nja.. "One man's craziness is another man's reality" normativt for A4 personen er ikke det for alle andre, og det skal en selvsagt respektere men dog.. Om det opprettes en tråd hvor f.eks ts skriver at "95% av alle kvinner som påstår de har blitt voldtatt lyger og de resterende 5% fortjente det og slik er det enten du er enig eller ikke" Så hopper jeg glatt over respekt i svaret mitt og kunne lett ha svart "er du født dum eller blitt dum?, mistet noen deg i gulvet etc". Dette er et stort forum med mennesker med svært forskjellige interesser, meninger og liv at det dukker opp både problemstillinger og tråder som er bortenfor fornuften er ikke til å komme vekk i fra. 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. juni 2014 #13 Skrevet 13. juni 2014 Tja, nja.. "One man's craziness is another man's reality" normativt for A4 personen er ikke det for alle andre, og det skal en selvsagt respektere men dog.. Om det opprettes en tråd hvor f.eks ts skriver at "95% av alle kvinner som påstår de har blitt voldtatt lyger og de resterende 5% fortjente det og slik er det enten du er enig eller ikke" Så hopper jeg glatt over respekt i svaret mitt og kunne lett ha svart "er du født dum eller blitt dum?, mistet noen deg i gulvet etc". Dette er et stort forum med mennesker med svært forskjellige interesser, meninger og liv at det dukker opp både problemstillinger og tråder som er bortenfor fornuften er ikke til å komme vekk i fra. Eller de fjortenhundre-og-snørråførti trådene "Er jeg gravid?" Ta en test og nei du blir ikke gravid av å svelge sæd, i så fall er dét noe en burde gått til legen med for lenge siden. (Mulig jeg blander litt libresse.no og KG nå, men har vært mye "er jeg gravid" på begge forumene. )
skreppamedleppa Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Eller de fjortenhundre-og-snørråførti trådene "Er jeg gravid?" Ta en test og nei du blir ikke gravid av å svelge sæd, i så fall er dét noe en burde gått til legen med for lenge siden. (Mulig jeg blander litt libresse.no og KG nå, men har vært mye "er jeg gravid" på begge forumene. ) Hee Hee ja eventuelt de trådene som det også er x antall av her inne.. *hadde sex i går tok graviditetstest i dag den var negativ, men jeg bare føler det på meg at jeg er gravid hvorfor er testen da negativ?? Og er jeg gravid? Svar meg spesielt på det siste for det vet jeg at folk her på kg vet.. *meg*- arg, gå å spis en sokk, det er mer nyttig enn å opprette denne tråden... Tror der finnes en del eksempler å ta av i den store kg bunken for å finne noen der både sarkastiske *klaske i pannen* og er du helt fjern? svar er rettferdige ovenfor ts og andre man siterer ja. Endret 14. juni 2014 av skreppamedleppa
Gjest FuturePrimitive Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Uenig. Er man myndig og har rett til å bruke Internett så må man tåle at retards sitter der og nettop svarer på ABSOLUTT ALT
Vulpes Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Jeg er enig i at det er alt for mange unødvendig krasse og kjipe svar her inne, samt stråmannsargumentasjoner. Sistnevnte kan være utrolig irriterende, og jeg ser det gang på gang. Kan ikke folk i det minste prøve å forholde seg til det andre faktisk skriver, i stedet for å anta, gå ut ifra, lese mellom linjene og tolke fritt? Blir så ofte oppgitt på andres vegne på grunn av dette. Når det er sagt mener jeg også at det i visse situasjoner er på sin plass med litt kjipe eller sarkastiske svar, hvis det TS skriver er totalt høl i huet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå