Gå til innhold

Hva betyr dette brevet fra posten? Returdato i dag, haster!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ventet på en pakke med klær fra USA, og regnet med at det ville komme litt toll og moms, kanskje 800 kr. Jeg har hatt veldig lite penger akkurat nå, og tenkte at jeg skulle vente til jeg fikk lønn, og leste i går brevet som kom for sikkert et par uker siden og skjønner lite. Det står "FORESPØRSEL OM TOLLINFORMASJON" og de ønsker f.eks. fødselsnummeret mitt for at jeg skal gi Posten fullmakt til å fortolle varene mine. I følge trackingnummer er pakken min i Norge, men antakeligvis ikke i på mitt lokale postkontor ennå, da jeg ikke sendte inn denne informasjonen før i går ettermiddag. I dag, 11.juni er returdato, og jeg håper at pakken ikke er sendt tilbake til USA ennå, slik at jeg kan ringe til Posten og be om å få hentet den så fort den kommer til mitt lokale postkontor.

Noen her som har erfaring med dette, og kan hjelpe meg? Jeg aner f.eks. ikke hvem jeg skal ringe.

Tusen takk!

Anonymous poster hash: 6bf5b...816
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten aldri fått et slikt brev tidligere, har bare fått en hentelapp hvor det står hvor mye toll og moms jeg eventuelt må betale. -TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte Bring og fikk svar. Det ordnet seg, så ingen behøver å bruke tid på å svare meg! :) -TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...