AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Ei vennine av meg sender meg mld hver dag om hvor flink hun har vært til å trene og spise rett. En gang i uka måler hun midje, lår og rumpe. Da får jeg alltid mld "gått ned 10cm rundt midja på en uke!" Eller "shit, gått opp 5cm rundt rumpa denne uka!" Er dette i det hele tatt fysisk mulig? Å gå opp eller ned 5-10cm i omkrets på EN uke? Jeg har spurt henne om hun er sikker på at hun måler rett, men det er hun jo selvfølgelig sikker på!Anonymous poster hash: 5b503...3c9
minister-mio Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Jeg tror ikke det er mulig å gå ned 10 cm rundt midjen på en uke nei. Men veldig merkelig å sende slike oppdateringer da 2
Gjest Evans Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Hvis du har mye luft i magen eller mye vann i kroppen kan man sikkert gå ned en god del rundt midja på en uke, men jeg tviler derimot på at hun klarer å gå ned rundt midja, 10 cm, og opp rundt rumpa, 5 cm, på en uke. Til hennes forsvar så er det ikke lett å måle seg selv på samme sted hver uke. Må nesten sette streker på kroppen for at det skal bli på samme sted.
Odin-Den-Enøyde Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 I stedet for å lure på om dette er mulig, ville jeg heller lurt på om hun ikke trenger hjelp? Kan da umulig være bra å være så besatt av trening/midjemål/vekt... 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Hun kan da umulig spise sååå rett dersom hun i det hele tatt har så mye som 10 cm å gå på? Høres ut som en som overspiser (og måler) og sulter seg om hverandre.... Anonymous poster hash: f876c...d7e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 TS her. Hun har veldig behov for bekreftelse tror jeg. Som jenter flest... Og hun er ganske spinkel, så jeg tviler veldig på at målene kan stemme selv. Hvor mye kan man trene/spise inn på en uke tror dere? Den gang jeg dreiv å målte var det kanskje snakk 0,5 cm på et par uker (nå var ikke jeg så streng som jeg burde uansett:P). Anonymous poster hash: 5b503...3c9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Prøver hun å få større rumpe? Nå har jeg hørt det og.. Jenter spør jo alltid "ser rumpen min stor ut i denne?" og er redd for at svaret er ja.. Anonymous poster hash: aeebc...a79
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Prøver hun å få større rumpe? Nå har jeg hørt det og.. Jenter spør jo alltid "ser rumpen min stor ut i denne?" og er redd for at svaret er ja.. Anonymous poster hash: aeebc...a79 Liten rumpe er ikke det peneste akkurat.Anonymous poster hash: 73c81...ac4 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Liten rumpe er ikke det peneste akkurat.Anonymous poster hash: 73c81...ac4 Det er da ikke stor heller. Anonymous poster hash: aeebc...a79
Beach Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Det er da ikke stor heller. Anonymous poster hash: aeebc...a79 En stram sprettrumpe med litt størrelse er det de fleste jenter vil ha. Det er forskjell på det og en stor fleskerumpe med heng. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 En stram sprettrumpe med litt størrelse er det de fleste jenter vil ha. Det er forskjell på det og en stor fleskerumpe med heng. Åja, lykke til med å bli eldre da. Hahaha Anonymous poster hash: aeebc...a79
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 Åja, lykke til med å bli eldre da. Hahaha Anonymous poster hash: aeebc...a79 Det går faktisk an å trene selv om man blir eldre.Anonymous poster hash: db3b5...c4d 3
Inwe Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 Jeg fikk til å gå ned mellom 5 og 10 cm i uka da jeg var overvektig. Nå er jeg fornøyd med 2, har nesten ikke sjans til noe mer.
Beach Skrevet 13. juni 2014 #14 Skrevet 13. juni 2014 Åja, lykke til med å bli eldre da. Hahaha Anonymous poster hash: aeebc...a79 Jeg kommer ikke til å la meg forfalle når jeg blir eldre. Trening er ikke kun for yngre mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #15 Skrevet 13. juni 2014 Jeg tror jeg har mange cm i forskjell bare fra morgen til kveld jeg, haha.. Handler vell om man er oppblåst, hva man har spist, om det er lenge siden man har spist osv.. Men noen ganger ser jeg seriøst gravid ut, og det er ikke fett liksom. Men mest sannsynlig overdriver hun nok, denne veninnen din.. Hun høres litt sånn sykelig opptatt av måling og veiing ut :/ Anonymous poster hash: 44cfb...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå