Gå til innhold

Dumpet han på en pen måte.. Føler meg dritt igjen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt beskjed til min hang-up at nok er nok og at heretter får vi bare være venner..

-Hvorfor ender jeg alltid opp å føle meg som dritten etterpå..?

Fordi JEG tok avgjørelsen..? Er der egentlig forventet fra menns side at de er den som skal få lov å dumpe..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du tydeligvis er en person som bryr deg om andre 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ingen liker å bli dumpet, mann eller kvinne. Det er nok noen som har endel ego og tenker at de skulle dumpet deg, ikke omvendt. Men det gjorde de altså ikke.

Jeg ville ikke foreslått å beholde et "vennskap", det er lite genuint, fungerer aldri og vil ikke komme den dumpede parten til gode da de bare klamrer seg til det som var. Men gjort er gjort.

Ikke la ham guilt-trippe deg. Folk slår opp, forhåpentligvis uten barn i bildet, og det er ikke slutten på livet.

Anonymous poster hash: 9c110...5b0
AnonymBruker
Skrevet

Har gitt beskjed til min hang-up at nok er nok og at heretter får vi bare være venner..

-Hvorfor ender jeg alltid opp å føle meg som dritten etterpå..?

Fordi JEG tok avgjørelsen..? Er der egentlig forventet fra menns side at de er den som skal få lov å dumpe..?

Da er du klar for ny sommer og nye eventyr ? :)

Anonymous poster hash: 5cb81...472

AnonymBruker
Skrevet

Din "hang-up"? Hva er det norske ordet?

Anonymous poster hash: bd590...7b3

• Liker 2
Skrevet

Da er du klar for ny sommer og nye eventyr ? :)

Anonymous poster hash: 5cb81...472

Tja... Vet vel ikke egentlig om jeg egentlig bare vil ha pause med dette her jeg nå.

Sommer uten noe som helst frister mer enn jeg trodde det kunne!

Din "hang-up"? Hva er det norske ordet?

Anonymous poster hash: bd590...7b3

Kan du dårlig engelsk? :P

Skrevet

Kan du dårlig engelsk? :P

Din heng-opp?.....

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke synd på deg. Det er den som blir dumpet det er virkelig synd på.

Anonymous poster hash: 3c094...378
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt det uttrykket før

Anonymous poster hash: 1e7a7...a35
AnonymBruker
Skrevet

Hang up your hang ups.

Alle mennesker med empatien i behold vil finne det noe ubehagelig å dumpe en bra person, men slikt er ikke til å unngå. Det skjer med alle og man må bare tåle det.

Anonymous poster hash: 82ff9...c60
Skrevet

Hang up your hang ups.

Alle mennesker med empatien i behold vil finne det noe ubehagelig å dumpe en bra person, men slikt er ikke til å unngå. Det skjer med alle og man må bare tåle det.

Anonymous poster hash: 82ff9...c60

Jeg vet jeg vet... Men likevel.. Fordi det var tydelig at selv om jeg gjorde det på en så fin måte jeg bare kunne.. Så har han tatt dette veldig personlig og er lei seg, men ikke sint..

Så jeg er lei meg, fordi det egentlig kunne ha blitt bra, men ting strakk bare ikke til rett og slett..

Skrevet

Jeg vet jeg vet... Men likevel.. Fordi det var tydelig at selv om jeg gjorde det på en så fin måte jeg bare kunne.. Så har han tatt dette veldig personlig og er lei seg, men ikke sint..

Så jeg er lei meg, fordi det egentlig kunne ha blitt bra, men ting strakk bare ikke til rett og slett..

Du har gjort dette så ryddig og pent du kunne. Han kan ikke forvente mer. Du kan ikke stå personlig ansvarlig for måten han takler din ærlighet på.

Har opplevd det samme selv, og min erfaring er at når de som er dumpet får ting litt på avstand innser de oftest hvorfor forholdet ikke fungerte.

Trøst deg med at du har gjort dere begge en tjeneste.Ved å ikke holde han på gress har han muligheten til å bruke tiden på å finne en han virkelig passer sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...