Ciara Skrevet 11. juni 2014 #1 Del Skrevet 11. juni 2014 Det har kommet lus på rosene. Hvordan pleier dere å fjerne dem? Jeg er ikke interessert i å bruke sprøytemidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Del Skrevet 11. juni 2014 Bananskall rundt planten. Anonymous poster hash: acf70...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Del Skrevet 11. juni 2014 Mamma sier hun bare spyler sine roser med vann. Anonymous poster hash: af35f...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Del Skrevet 11. juni 2014 Hell melk i en sprayflaske og dusj plantene fra undersiden. Anonymous poster hash: d1fbc...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 11. juni 2014 #5 Del Skrevet 11. juni 2014 http://www.klikk.no/bolig/hage/article765678.ece Det finnes mange muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 13. juni 2014 #6 Del Skrevet 13. juni 2014 10 l vann 3dl rapsolje 1 ts bakepulver litt grønnsåpe en dråpe oppvaskmiddel Spray på rosene. Denne miljøvennlige blandingen tok knekken på både lus og fluer hos mine roser og andre hageblomster på en kveld. Oppskriften er fra nrk.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Del Skrevet 13. juni 2014 Spray rikelig med grønnsåpevann 2-3 ganger daglig de første dagene, så skal du se mengden av lus avtar fort, men fortsett å spraye 1 gang daglig, så du holder dem borte etterpå. Det fungerer på mine roser Anonymous poster hash: 94f09...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 15. juni 2014 10 l vann 3dl rapsolje 1 ts bakepulver litt grønnsåpe en dråpe oppvaskmiddel Spray på rosene. Denne miljøvennlige blandingen tok knekken på både lus og fluer hos mine roser og andre hageblomster på en kveld. Oppskriften er fra nrk.no Har prøvd dette nå og venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå