Gå til innhold

Pulsklokke. Kjapt svar!

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Noen som har kjøpt pulsklokke?

Hva er prisen på en slik og trenger info om hvilken jeg bør kjøpe til en som skal bruke den på vanlige joggeturer.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Kjøpte en Polar på MX SPort til 1599,-

Mannen var godt fornøyet, selv om det ble litt dyrere presang enn planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Polar på MX SPort til 1599,-

Mannen var godt fornøyet, selv om det ble litt dyrere presang enn planlagt.

Gratla med ny klokke! :-)

Jeg har en Polar M61 som kostet ca. 1500 for 3 år siden. Er veldig fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uvitende

Har hørt at treningen virkelig _blir_ mye mer effektiv og riktig med pulsklokke, selv om man er nybegynner/på et lavt nivå? Dere som bruker pulsklokke, trener dere veldig aktivt? Vil dere anbefale f.eks. meg å bruke deg - liker å begeve på meg, men har aldri riktig fått til noen gode joggerutiner, dabber av... eller er det mer for "treningsfantastene"?

Har forstått det slik at noe av det fine med pulsklokker er at man unngår å ta i FOR MYE, slik at man blir altfor sliten (og umotivert).. Og at man ved å ta i FOR MYE på denne måten, faktisk ikke får noe større treningsutbytte enn hvis man tar i litt mindre (er dette riktig?).. og at en pulsklokke derfor kan hjelpe deg til å få optimal trening hver gang, og dermed hjelpe deg til å komme raskere i form..

ok, dette var omtrent like ryddig som et slangebol i paringstida, tilgi meg altså.

Eh.. kanskje noen rett og slett bare kan fortelle litt om hvorfor en pulsklokke evt er bra (evt en skuffelse)..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...