AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Ruslet opp trappa til eksen nye bolig i går. Veldig mange tanker i hodet idet jeg tok i dørhåndtaket .Jeg hadde jeg mest lyst til å snu.Det knyter seg i magen. Innenfor døra vet jeg imidertidlig at min lille datter venter på meg. Hun fyller 3 år og det ingenting i verden jeg ikke ville gjort for å være hos henne idag. Samlivsbruddet skjedde for ett år siden. 8 år sammen endte etter at jeg ikke orket flere utroskap fra hans side. Jeg ønsket det ikke, men skjønte at uansett hvor glad jeg var i han, så var jeg ikke nok for han.du var visst Ikke bra nok sier en liten stemme i hodet. Rister noe av de negative tankene av meg. Jeg er oppegående og ressurstek . Jobber og står på. Støtter opp og stiller opp. det vet jeg i det minste. Innenfor døra kommer en vakker tulle løpende mot meg og hyler av glede. Skulle ønske jeg kunne bare sitte på gangen og feire bursdag med henne, men det ville sett litt rart ut. jeg tar hånden hennes og tusler ut i stua for å møte resten av selskapet med et smil. Det knyter seg fort opp igjen når jeg får øye på dem.forelskende blikk mot hverandre og flørtete tone." Kom og sett deg! vi har bakt en diger prinsessekake sammen. den har vi brukt lang tid på, men gud så gøy !" Eksen min sier han aldri har syntes det har vært noe gøy å bake, men det ser ut som han har forandret mening. jenta vet jeg godt hvem er , for sist gang vi møttes var det jeg som holdt rundt eksen min. De var jo bare venner. ... Hele scenarioet er surrealistisk. Det klumper seg i halsen. Det føles fortsatt ut som min plass. Pynte til bursdag og bake sammen. Men nå er jeg en bare en gjest. Jeg vet min rolle er å være mamma og alt jeg ønsker er at jenta mi skal være glad. Det er den eneste grunnen til at jeg klarer å late som om alt er bra, le og takke for et hyggelig selskap. På vei hjem kommer tårene og savnet. Anonymous poster hash: af707...03c
Gjest Violetta Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 For en god mamma du er. Husk å ta vare på deg selv oppi dette. 10
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 takk <3 måtte bare få det ut Anonymous poster hash: af707...03c 3
Gjest Heartbeat Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Så sterk og flott du er. Stå på, det blir bedre med tiden 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 til deg for at du greier! Jeg forstår inderlig vel at det kan rive og slite i en, men når man likevel greier å sette barnet foran, så sier det alt om hvilke ressurser man innehar som menneske og omsorgsperson. Heldige datteren din, som har foreldre som vet at de ikke kan la samlivsbruddet prege oppveksten hennes negativt. Anonymous poster hash: fd58a...ef9 7
Engel Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 til deg for at du greier! Jeg forstår inderlig vel at det kan rive og slite i en, men når man likevel greier å sette barnet foran, så sier det alt om hvilke ressurser man innehar som menneske og omsorgsperson. Heldige datteren din, som har foreldre som vet at de ikke kan la samlivsbruddet prege oppveksten hennes negativt. Anonymous poster hash: fd58a...ef9 Signerer!
ViljaH Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Her var du god! Skjønner det er tøft å være voksen på slike dager. 3
Gjest Sansol Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Fy fader for en flott mamma jenta di har! Verdens beste, I'm sure! Men enig med de over her, pass på å ta vare på deg selv oppi alt det her. Snakk med noen, få tankene ut og ikke la deg overkjøre av eksen og nydama. til deg!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Du er en utrolig sterk og uselvisk person! Jeg har opplevd dette selv, men ikke med barn. Og jeg kjenner jeg bøyer meg i støvet for deg. Du må være en utrolig person! Anonymous poster hash: 9c0b3...093 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Du er en utrolig sterk og uselvisk person! Jeg har opplevd dette selv, men ikke med barn. Og jeg kjenner jeg bøyer meg i støvet for deg. Du må være en utrolig person! Anonymous poster hash: 9c0b3...093
Lillemini Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Du burde være stolt av deg selv! Det krever et sterkt menneske for å klare noe sånt! <3 Det er ikke alle som klarer å sette egne følelser til side på den måten, all ære til deg. Mother of the year!
altflyter Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Flinke, modige og gode mamma. Du setter barnet ditt foran alt, og det er beundringsverdig at du stiller opp på den måten. Det er nok mange som ikke hadde gått, og heller hadde hatt to selskap. Sender deg mange gode tanker og en god klem. Du er en tøffing, og snart kommer du til å møte en mann som behandler deg med den respekten og omsorgen du fortjener.
altflyter Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Jeg syntes du skal lese responsen du får her nøye, og ta den til deg. Du fortjener alle godordene og mer til. Be strong 1
kari2 Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Bra jobba! Du kan jo ikke ha hatt det bra med ham, med gjentatte utroskap. Den nye dama ender fort opp med å gå på samme smellen. Nå har du sjansen til å finne en som bare vil ha deg! 1
Nattrangler Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 TS her : tusen takk alle sammen for gode ord og støtte alle sammen<3 sitter her og blir meget rørt av det som har blitt skrevet som svar . Takk igjen <3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #19 Skrevet 11. juni 2014 TS her : tusen takk alle sammen for gode ord og støtte alle sammen<3 sitter her og blir meget rørt av det som har blitt skrevet som svar . Takk igjen <3 For en fantastisk mamma du er!! Datteren din er verdens heldigste. Anonymous poster hash: c19ab...88c
Erica❤ Skrevet 11. juni 2014 #20 Skrevet 11. juni 2014 Wow så flott skrevet. Ta vare på deg selv og fortsett å være en god mamma! Det klarer du nok med glans:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå