Gå til innhold

eplecidereddik for kviser?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen her inne som noen gang har brukt eplecidereddik på ansiktet for å bli kvitt kviser og arr, og kan fortelle meg om dette har funket eller ikke, når du begynte å se bedring, hva du brukte av krem osv. Fortell meg alt dere kommer på. Har tenkt til å prøve dette..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Dersom du googler eplecidereddik og ansiktsvann, kommer det mange nyttige tips :)

Jeg har brukt hjemmelaget toner/ansiktsvann i et års tid nå og har fått veldig fin hud. Jeg lager min toner av 1/2 kalt vann + 1/2 eplecidereddik + 5-8 dråper tetreolje. Sistenevnte fås kjøpt på apotek. Det fungerer som bare det og i tillegg er det naturlig. Løp å kjøp :)

Anonymous poster hash: fb4ab...c1f
Skrevet

Hei!

Dersom du googler eplecidereddik og ansiktsvann, kommer det mange nyttige tips :)

Jeg har brukt hjemmelaget toner/ansiktsvann i et års tid nå og har fått veldig fin hud. Jeg lager min toner av 1/2 kalt vann + 1/2 eplecidereddik + 5-8 dråper tetreolje. Sistenevnte fås kjøpt på apotek. Det fungerer som bare det og i tillegg er det naturlig. Løp å kjøp :)

Hei! Det har jeg gjort. Har både googlet og søkt det opp på YouTube. Og det ser ut som om flertallet sier det funker.

Gikk en tur til butikken å kjøpte meg eplecidereddik og skal starte med det snart.

Du sier du har brukt denne hjemmelagde toneren i et år, når var det du først så at det hjalp? Hvor ofte bruker du den og hvilken hudkrem bruker du etter at det har tørket?

AnonymBruker
Skrevet

Syntes ikke at det hjalp. Md formulations continuous renewal serum derimot, den hjalp meg :)

Anonymous poster hash: 9ea21...a6a

Skrevet

Syntes ikke at det hjalp. Md formulations continuous renewal serum derimot, den hjalp meg :)

Jeg er 16 da.. har hørt at Md formulations er mer egnet for voksen- hud..

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Det har jeg gjort. Har både googlet og søkt det opp på YouTube. Og det ser ut som om flertallet sier det funker.

Gikk en tur til butikken å kjøpte meg eplecidereddik og skal starte med det snart.

Du sier du har brukt denne hjemmelagde toneren i et år, når var det du først så at det hjalp? Hvor ofte bruker du den og hvilken hudkrem bruker du etter at det har tørket?

Kanskje 2 måneder. Jeg begynte også å ta nattlysolje på samme tid og det hjelper også. Jeg syns jeg har fått veldig fin hud nå, sjeldent til å være meg. Jeg er 33 år, men har hatt uren og kvisete hud fra jeg var tenåring og frem til jeg begynte med eplecidereddik og nattlysolje. Nå får jeg utbrudd en sjelden gang, helst i forbindelse med pms men det er langt mer beskjedne greier enn før. Tidligere fikk jeg nesten sånne byller :(

Jeg renser ansiktet hver morgen og hver kveld, det betyr at jeg bruker tonere 2 ganger hver dag. Jeg bruker ansiktsvask fra Vichy, toneren min og dagkrem fra Clinique etterpå. Fast rutine som fungerer godt for meg.

Har hørt at Md skal være gode greier, men siden eplecidereddik fungerer som gull ser jeg ingen grunn til å gjøre noen edringer. LIker veldig godt at eplecidereddik er naturlig og billig. Bra for huden, bra for lommeboka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...