Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt vanskelig for å åpne meg for kjærester eller flørter, jeg klarer ikke å fortelle de hvor mye følelser jeg har for de, hvor bra de ser ut osv.! har litt samme problemet i senga, jeg elsker sex men klarer ikke å kaste meg over han og ta skikkelig initiativ. Jeg er kanskje litt sjenert, jeg vil gjøre alle disse tingene, men klarer bare ikke å ta det steget, har aldri gjort det så det skremmer meg kanskje litt.

har nå hatt en fantastisk mann i livet mitt i 1 måned, og jeg er så redd for at ting skal bli ødelagt forde jeg ikke klarer å være åpen om hva jeg føler for han, og sexen blir jo litt kjedelig! noen som har det sånn selv? eller andre som er omvendt som kan gi noen tips?

Anonymous poster hash: 53e02...8e5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en omvendt situasjon, der han er veldig tilbakeholden. Skulle gjerne hatt tips selv, til hvordan jeg bør være i forhold til han! Jeg tenker at det er viktig å ikke gå for fort fram i hvert fall, ikke presse han for mye.

Vet du hva som er grunnen til at du har det sånn ts?

Anonymous poster hash: a4885...178

Skrevet

Jeg har det ofte på samme måte, kom til og med i krangler med eksen fordi han ikke mente at jeg viste nok følelser eller ga han nok komplimenter...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt vanskelig for å åpne meg for kjærester eller flørter, jeg klarer ikke å fortelle de hvor mye følelser jeg har for de, hvor bra de ser ut osv.! har litt samme problemet i senga, jeg elsker sex men klarer ikke å kaste meg over han og ta skikkelig initiativ. Jeg er kanskje litt sjenert, jeg vil gjøre alle disse tingene, men klarer bare ikke å ta det steget, har aldri gjort det så det skremmer meg kanskje litt.

har nå hatt en fantastisk mann i livet mitt i 1 måned, og jeg er så redd for at ting skal bli ødelagt forde jeg ikke klarer å være åpen om hva jeg føler for han, og sexen blir jo litt kjedelig! noen som har det sånn selv? eller andre som er omvendt som kan gi noen tips?

Anonymous poster hash: 53e02...8e5

Et råd om sexen. Spør han om hans fantasier / yndlingsstillinger. Når isen først er sprekt tar det ikke mange sekundene før dere til slutt er i full samtale om alt mulig rart.

Om det andre du har problemer med. Slapp av. Vi gutter/ menn liker å høre hva dere jenter/kvinner føler for oss. Men en handling sier så UTROLIG MYE MER! Noe dere jenter/kvinner kan si dere enig i? :) Et godt tips. Avtal at han skal til deg en gang du vet du har huset helt for deg selv ( ikke si dette til han på forhånd) når han kommer ber du han gå inn. Hvor du da møter han med lite / intet på kroppen ! Du skal se han kommer til å LYSE opp med en gang! Ble møtt sånn av kjæresten min på bursdagen min en gang. Herregud å deilig det var å bli møtt av en halvnaken jente som viste tydelig at det var MEG hun hadde lyst på. Og at vi nå skulle til å ha sex! :) bruk gjerne sexy undertøy med strømper. Det er noe de fleste menn liker! :) eller enkelt og greit, nemlig ingenting :D Prøv det ut den er nesten bombesikker!

Anonymous poster hash: 461f9...83a

Skrevet

Jeg er i en omvendt situasjon, der han er veldig tilbakeholden. Skulle gjerne hatt tips selv, til hvordan jeg bør være i forhold til han! Jeg tenker at det er viktig å ikke gå for fort fram i hvert fall, ikke presse han for mye.

Vet du hva som er grunnen til at du har det sånn ts?

dårlig selvtillit kanskje? eller redd for at den andre personen syns jeg er iriterende... er usikker

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre ingen tips å komme med ts. Noen andre som har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...