AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Jeg vet ikke om man kan kalle det pedofili etter definisjonen, men jeg har en mor som har hatt sex med en gutt på 14 og også ganske unge gutter generelt, men alle andre som jeg vet om har vært over seksuell lavalder. Jeg synes det ikke er så kjekt og lurer på om det finnes noen organisasjon man kan ta kontakt med som man kan prate om slikt med? Er dixi den rette organisasjonen for det? Anonymous poster hash: 80c13...67a
KineAnd Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Oj, det her er vanskelig. Så vidt jeg vet er vel DIXI mer for folk utsatt for voldtekt og deres pårørende? Du er på en måte offer på andre siden. Jeg vet ikke alderen din og jeg velger å ta deg seriøst siden du skriver det her, men selv om det ikke nødvendigvis finnes en "støttegruppe for barn av pedofile" eller hva du velger å kalle moren din. Så kan du alltids snakke med en vanlig psykolog som du får igjennom fastlegen din! Det kan være god hjelp i bare det Lykke til uansett
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 SMSO (senter mot seksuelle overgrep) er omtrent det samme som DIXI, ikke alle byer som har SMSO vet jeg, men der kan du ta kontakt.. Der gikk jeg etter mine overgrep og fikk beskjed om at de hjelper både offer/pårørende men også pedofile/voldtektspersoner og deres pårørende.. Ingen grei situasjon å sitte i, jeg har selv en bror som har trengt seg på jenter (han har ikke fortått at dette er et overgrep siden han har mild autisme.) og det å være pårørende på den siden er tøft.. Anonymous poster hash: e5001...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå