Gå til innhold

Ble gruppevoldtatt som 13-åring, kjæresten kødder med det..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. Jeg ble gruppevoldtatt da jeg var 13 år gammel, og dette har vært en veldig traumatisk opplevelse for meg. Jeg er ung så dette er ikke mange år siden skjedde. Har slitt mye med det og dette vet kjæresten min, som stort sett har vært veldig god og forståelsesfull mot meg angående det som skjedde. Men for noen måneder siden fikk jeg mitt store sjokk da vi satt å tullet i sofaen. Han begynte å klå og kle v meg, og prøvde å vise at han ville ha sex. Så sa jeg at jeg ikke hadde lyst akkurat da, deretter sier han "må jeg voldta deg kanskje?!" Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle si. Klarte ikke si noe. Jeg har ikke tatt det opp med han, jeg tror ikke han tenkte seg helt om, men det plager meg fortsatt. Hva mener dere? Var det ubetenksomt sagt og han glemte seg kanskje? Eller tuller han med noe slikt vitende om bakgrunnen min?

Anonymous poster hash: d09d5...600

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei!!

Hvorfor omtaler du denne personen som kjæresten, ikke eksen?

Anonymous poster hash: 40d3f...8e3

• Liker 22
Skrevet

Ja det var ubetenksomt, men jeg tviler han mente noe med det. En jævla dårlig spøk bare.

• Liker 28
Skrevet

Gjør det klart for han at voldtekt ikke er noe man spøker med, og så dumper du han.

• Liker 7
Gjest lurven
Skrevet

tror nok bare han var ubetenksom, men si klart i fra slik at det ikke gjentar seg

Skrevet

Det var for noen måneder siden, og det skjedde kun den ene gangen? Kanskje han bare var korttenkt et øyeblikk. Du burde si ifra om at du ikke synes det er noe å spøke om, eller slenge ut en kommentar om da han vet hva du har opplevd.

Å dumpe ham på grunn av dette, uten å vite om spøkte bevisst eller ikke blir litt for dumt. Ta det opp med han, og hør hva han sier.,

• Liker 15
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg tviler på at han ville tulle med bakgrunnen din, det var nok heller en sleivete, ubetenksom kommentar. Si fra at det ikke er akseptabelt.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hei.. Jeg ble gruppevoldtatt da jeg var 13 år gammel, og dette har vært en veldig traumatisk opplevelse for meg. Jeg er ung så dette er ikke mange år siden skjedde. Har slitt mye med det og dette vet kjæresten min, som stort sett har vært veldig god og forståelsesfull mot meg angående det som skjedde. Men for noen måneder siden fikk jeg mitt store sjokk da vi satt å tullet i sofaen. Han begynte å klå og kle v meg, og prøvde å vise at han ville ha sex. Så sa jeg at jeg ikke hadde lyst akkurat da, deretter sier han "må jeg voldta deg kanskje?!" Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle si. Klarte ikke si noe. Jeg har ikke tatt det opp med han, jeg tror ikke han tenkte seg helt om, men det plager meg fortsatt. Hva mener dere? Var det ubetenksomt sagt og han glemte seg kanskje? Eller tuller han med noe slikt vitende om bakgrunnen min?

Anonymous poster hash: d09d5...600

Han sa det mest sannsynlig som en ubetenksom og utrolig dårlig "spøk".

Ta det opp med ham,fortell hva det gjorde med deg. Han er kanskje allerede veldig skamfull. For det har sikkert gått opp for ham i ettertid hva han egentlig sa

Skrevet

synes ikke du skal tenke så mye på det. jeg hadde tatt det fint opp, og sagt noe slik som.. "duuuu..? husker du den dagen du tullet om voldtekt? du vet at det er noe jeg sliter med, og i og med at det ikke er så lenge siden, er jeg ikke helt klar for å spøke om det..."
ta det opp på en fin måte.
Hvis dette er noe du sliter med, håper jeg du snakker med noen om det.
:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var nok rett og slett bare at han var veldig korttenkt og har nok ingenting med dine opplevelser å gjøre. Jeg forstår veldig godt at det er vanskelig for deg og at du plages av det, men jeg tror dette er noe du bør prøve å forsone deg med og tenke at det bare var en glipp. Hvis du plages veldig med det ville jeg tatt det opp med han, men prøv å ikke tenk mer på det.

Jeg er selv voltektsoffer (var også 13 år), og så sent som i forrige uke kom min ganske nye kjæreste med en kommentar i samme gate som typen din sa og selv om jeg reagerte litt på det så skjønte jeg jo at det ikke er noe han mente. Det er bare uvanlig å forholde seg til, og da skjer sånne glipper.

Anonymous poster hash: b2a95...458
  • Liker 1
Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle si akkurat dette, her på dette forumet, men:

Dump ham!

• Liker 3
Skrevet

Helt sikkert ubetenksomt, men veldig leit med din erfaring. Flere av mine kjærester har spøkt på samme måte, men siden jeg aldri har vært i en truende situasjon så får jeg ikke en følelsesmessig reaksjon på det.

Jeg foreslår at du tar det opp, slik at han skjønner at det ble veldig feil og prøver å ikke gjøre slike tabber senere. Du skal selvsagt ikke dumpe en god gutt for at han har sagt noe idiotisk, vi hadde vært single hele gjengen om vi skulle dumpe dem hver gang.

Skrevet

Ville sagt at det var totalt uakseptabelt å si og hvis han sa det igjen ville det vært slutt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville dumpet han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dump han

Anonymous poster hash: b2270...4e1

• Liker 1
Skrevet

Siden du skriver at du er ung antar jeg at han er det også. Tydeligvis umoden og ikke ferdig utviklet i hodet, ikke på langt nær. Umodenhet eller ei - et så graverende bevis på manglende empati og refleksjon er et alvorlig varseltegn. Det er lett i ung alder å klamre seg til ideen om en kjæreste istedet for å se hva man faktisk har foran seg.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Om du ikke har vært i kontakt med dixi-senteret før vil jeg virkelig anbefale deg å ta kontakt med dem!

Redigert. Pga. svada. Lot det som var relevant få stå...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at han ikke tenkte på at du har blitt voldtatt? At han glemte det i øyeblikket? Samboeren min kunne sagt noe slikt på spøk til meg, jeg har aldri blitt voldtatt eller noe, og hadde ikke tatt det ille opp, sett på det som en spøk. Jeg har også sagt til han at jeg må voldta han litt når jeg har kastet meg over han. Men om han ikke glemte at du har blitt voldtatt så synes jeg dette er så grovt at du bør gjøre det slutt.

Anonymous poster hash: 3cd13...1cd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:kvalm:

Anonymous poster hash: 54051...80c
AnonymBruker
Skrevet

Meg og kjærsten min tuller med dette hele tiden, selvom jeg er blitt voldtatt. Jeg klarer fint å skille på voldtekt og sex med kjæresten min.

Han kan vel helt enkelt ha glemt seg? Man går jo ikke og tenker på kjærestens livshistorie 24 timer i døgnet.

Anonymous poster hash: 2b447...4a7
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...