Gjest Muslingen Skrevet 19. juni 2004 #1 Skrevet 19. juni 2004 http://www.veromia.co.uk/enlarged.php?Fold...2117-VR2134.jpg Den til høyre er det....
~Viva~ Skrevet 19. juni 2004 #2 Skrevet 19. juni 2004 Hehe, lykke til, håper alt er som det skal være da:)
Martha Stewart Skrevet 19. juni 2004 #5 Skrevet 19. juni 2004 Skjønner deg godt jeg! Selv er jeg på nippet til å kjøpe en kjole jeg har tenkt på noen mnd nå (men da kommer den ikke før om 3-4 mnd.) Kos deg! :-)
Gjest Muslingen Skrevet 19. juni 2004 #7 Skrevet 19. juni 2004 Jaja, nå har jeg vært på brudesalongen... Damen på salongen bestilte 3 kjoler, slik at jeg skulle være sikker på at en av dem skulle passe meg. Men den i str 42, som jeg må ha, er forsinket. Så da måtte jeg finne en annen kjole. Så nå har jeg en todelt kjole istedenfor, med broderier på overdelen, og et enkelt skjørt. Veeeeeldig flott! Og det var til og med penere på meg enn den kjolen jeg egentlig skulle ha! Så nå er det bare å vente på at alt kommer i posten, jeg fikk det ikke med meg idag fordi skjørtet måtte legges opp litt. OG DET ER BARE TO UKER TIL JEG GIFTER MEG!!! Hvis det blir enda mer kjoletrøbbel, så skriker jeg!!! Men sånn helt egentlig, så er jo det viktigste å bli gift, så om jeg må leie kjole er ikke det noen stor krise...man får ta det som kommer med et smil.
Måne Skrevet 19. juni 2004 #8 Skrevet 19. juni 2004 Så fint at ting ordner seg og at du er fornøyd! Lykke til ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå