Gå til innhold

Takle at kjæresten flytter sammen med venninnen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg fikk meg type for et par måneder siden. Vi er begge i 20-årene og studerer i forskjellige byer. For et par dager siden bestemte kjæresten min og vår felles venninne at de skulle finne seg en egen leilighet (med hvert sitt rom selvfølgelig) og flytte sammen. De er VELDIG gode venner, er masse flørting mellom dem, hun elsker å få oppmerksomhet for kroppen sin osv., men de har alltid bare vært venner. Allikevel vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å takle denne situasjonen og tenke på dem to være sammen hele tiden alene. Er det grunn til å være sjalu? Hvordan ville dere taklet det?

Anonymous poster hash: f8a93...1b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke gått med på.

Anonymous poster hash: 34c44...1bd
  • Liker 26
Skrevet

De flørter? Jeg hadde ikke godtatt det. Overhode ikke.

• Liker 13
Skrevet

Du skulle ikke trenge å takle det. Jeg hadde aldri gått med på noe sånt!

• Liker 5
Skrevet

HELL to the NO!

Eneste dama (utenom meg såklart :eeeh: ) typen min noen gang hadde fått flyttet inn med er mora hans. :fy_fy:

• Liker 6
Skrevet

Det hadde enten vært venninna eller meg. Men jeg hadde aldri bedt ham om å velge (erfaringer tilsier at det er veldig vondt når du selv blir valgt bort), så jeg hadde bare gjort det slutt og kommet meg videre og funnet meg noen som respekterte mine verdier og mine grenser.

• Liker 4
Skrevet

Det er bare å se på henne som vanlig romkamerat. Må få lov å dele leia med den man vil.

• Liker 6
Skrevet

Hvis de flørter så er det vel bare et spørsmål om tid for når de har sex når de flytter sammen..

Jeg kjenner til noen som flyttet sammen som venner, fordi det var praktisk. Nå har de vært sammen i over ti år og har to barn ;)

• Liker 6
Skrevet

Hvis de flørter så er det vel bare et spørsmål om tid for når de har sex når de flytter sammen..

Jeg kjenner til noen som flyttet sammen som venner, fordi det var praktisk. Nå har de vært sammen i over ti år og har to barn ;)

Sant, det er ikke lenge til han har tungen innen henne og pikken langt inni og kanskje det blir barn som du kan bli fadder til?

• Liker 3
Skrevet

Du lar ham flytte inn med venninna di, og unner ham det som måtte skje.

Og går videre selv.

Hvis de flørter skjønner du jo selv at han åpner for noe mer ved å flytte sammen med henne.

Ingen vits i å holde på noen som ikke blir hos deg frivillig.

• Liker 3
Skrevet

Men hadde de kjærester fra før av? Og en flørt gående før de flyttet sammen?

Skrevet

De kommer nok til å pule uansett om de bor sammen eller ikke, de bor jo tross alt i samme by og ikke du

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Syns du skal være sjenerøs og godta det uten å vise mistenksomhet eller sjalusi.

De flørter åpenlyst,-da ville jeg faktisk ikkebbekymret meg. Og uansett har de alltid kun vært gode venner. Hvorfor skulle det forandre seg fordi de deler leilighet?

Du kan forøvrig være glad du har en mann som kan være venn med en jente! Det går godt an i noen tilfeller. Vær en god kjæreste. Stol på ham,og husk at sjalusi kun er destruktivt! Så kan du jo også tenke at om de skulle ville bli sammen,så skjer jo det uansett om de deler leilighet eller ikke.

Skrevet (endret)

Det hadde jeg aldri godtatt, spesielt ikke når de flørter med hverandre

Edit: autocorrect..

Endret av Story
  • Liker 1
Skrevet

Hadde jeg aldri godtatt. Helt uaktuelt slik jeg ser det.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg hadde ikke orket usikkerheten som fulgte med dette, så her hadde det vært uaktuelt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal være sjenerøs og godta det uten å vise mistenksomhet eller sjalusi.

De flørter åpenlyst,-da ville jeg faktisk ikkebbekymret meg. Og uansett har de alltid kun vært gode venner. Hvorfor skulle det forandre seg fordi de deler leilighet?

Du kan forøvrig være glad du har en mann som kan være venn med en jente! Det går godt an i noen tilfeller. Vær en god kjæreste. Stol på ham,og husk at sjalusi kun er destruktivt! Så kan du jo også tenke at om de skulle ville bli sammen,så skjer jo det uansett om de deler leilighet eller ikke.

Gratulerer for dagens dummeste logikk.

Anonymous poster hash: 1e0f0...f48

• Liker 13
Skrevet

Hvis hu er attraktiv og de flørter sammen så.... LØP KVINNE! Ikke ødelegg for deg selv.

Hvis kjæresten skal flytte sammen med noen så burde det vært deg, ingen andre.(Evt foreldrene, men hallo) :opplyser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje ikke grunn til å være sjalu, men jeg hadde blitt veldig sjalu :)

Ikke snakk om at jeg en gang hadde vært sammen med en som flyttet sammen med en dame som egler seg innpå han. En sånn fyr vil jeg ikke ha, for da hadde jeg ikke hatt det bra.

Anonymous poster hash: 51035...ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...