kristinekristine Skrevet 10. juni 2014 #1 Del Skrevet 10. juni 2014 Hei! Håper noen som har vært borti dette kan ta seg noen sekunder til å hjelpe meg Jeg har oljet kjøkkenbenken med hvitpigmentert olje (Woca) og det jeg lurer på er om jeg behøver å gjøre noe mer etter at jeg har oppnådd ønsket effekt? Det virker som om fargen ikke sitter helt, hvis dere skjønner- når jeg vasker over, så kommer eikefargen litt frem igjen! Hva kommer dette av? Det er en heltre benkeplate i eik, har pusset og brukt møbelrens i forkant - hvis det har noen betydning Takker for hjelp og svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Del Skrevet 11. juni 2014 Lot du oljen trekke inn? Jeg innbiller meg at den skal trekke inn i opp mot et døgn... Anonymous poster hash: 53fda...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Del Skrevet 11. juni 2014 Olje i tynne lag poleres inn i benkplaten, la det tørke før du legger nytt. Anonymous poster hash: 1638d...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristinekristine Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 11. juni 2014 Oljen ska trekke i 25-30 min, og bruker 48 timer på å herde- men det virker fremdeles det ikke er helt... Tørt?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå