Focklop Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Titter litt på swimwear.no og har forelsket meg veldig i flere av bikiniene fra merket Porto Brazil! Da spesielt Nice Bikini og Carioca. Noen som vet hvordan de er i størrelsene? Veldig usikker på om jeg skal gå for xs eller s. Bruker str 34 i truser og er målt 60E i bh-størrelse, men bruker 65/70C i bh'er fra cubus. Livredd for at xs blir for lite da jeg har stor rumpe og at puppene blir skvist i bh'n, eller at s blir for slapt på både over- og underdel. Hjelp!
Focklop Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2014 Står mellom disse to (beklager svære bilder, data er ikke min sterkeste side)
globalagogo Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Helt klart den øverste. Den nedeste hadde veeeeeldig rar cut på trusa. Må jo ha brazilian to wear brazilian ser det ut som.. Jeg har lest at størrelsene er små, men det var bare et kommentarfelt under sakene om Jenny Skavlan-kolleksjonen etc, så jeg er ingen sikker kilde dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå